Mai esti corect?

Din nefericire toti am fost pusi la incercare in privinta asta...si cei mai multi probabil au avut de suferit.Normal,altfel nu as fi scris eu blogul asta daca eram corect si aveam parte de toate lucrurile bune.Sa va spun cum sta treaba.......ca sa dau un exemplu care m-a determinat sa scriu asta....mergi frumos cu niste prieteni la un biliard.La sfarsit toti iasa afara si ramai tu sa platesti...vreo 30ron.Nu e nici prea mult nici putin (deloc putin),dar totusi cu 30ron poti face multe altele.Asa ca ramai tu sa platesti.Si te-ai ales cu o gaura de 30 lei in portofel.Asta doar daca nu esti destul de tare incat sa te afirmi: adica "ba,ia decartati aici toti".Ok asta am povestit in mare.Ca sa va mai dau un exemplu la care ma geandeam acuma...sa zicem cu copiatul.Profesoarele si multi altii spun ca nu e frumos sa copiezi.Tu sa spunem ca esti corect si il torni pe cel pe care il vezi copiind.El se alege cu un 1-2 iar tu cu presupusa satisfactie ca ai fost corect si ai facut o fapta buna.Atunci oare cel pe care l-ai turnat de ce nu mai vorbeste cu tine,de ce te injura mereu,de ce se preface ca nu te observa si intra in tine? Asta e satisfactia?....Un al exemplu banal: mergi la magazin,cumperi ceva si vanzatoarea iti spune "imi pare rau dar nu mai am sa va dau rest 30 de bani"...Acuma,multi ar spune "ce imi e 30 de bani,lasa asha"...Totusi nu e chiar asa.Mergi la magazin sa cumperi o paine care costa 5 ron si tu ai doar 4,7 ron.Iti da painea?Normal ca nu.Asta se intampla pentru ca tu esti corect si inchizi okii la maruntis,pe cand altii nu inchid ochii pentru nimic.Deci cand mai cumparati ceva si vanzatoarea nu are rest,oricat de mic,mai bine stati acolo pana face rost de rest si bagati motivul "daca eu va dadeam mai putin cu 30-40 de bani imi mai dadeati produsele? nu? atunci eu de ce sa nu imi iau restul" :):) (ce al draq am fost,dar asha este)... :)Fratilor,aveti mare grija ce faceti si totusi,cel mai bine zic sa fiti corecti doar fata de cei care va simtiti oarecum dator.Adica,sa ii intoarceti o favoare pe care v-a facuto si ei voua.Nu are rost (vorbesc pentru cei care au bani gramada) sa te dai mare si sa le faci cinste la toti.Nu ai nimic de castigat de pe urma asta.Doar pierzi bani si cand ajungi sa vezi ca nu mai ai atat de multi te duci la cei carora le-ai facut cinste sa le ceri socoteala (ba eu ti-am facut cinste,fa-mi si tu nu fi dinala)...pentru ca el sa spuna "apoi fra eu nu prea stau bine cu banii" sau "problema ta daca ti-ai permis sa faci cinste,nu te-a obligat nimeni sa faci asta".Si asha ai ramas cu buza umflata.Dragi cititori,incercati sa nu mai fiti corecti pentru ca aici in Ro te respecta pentru asta doar 10-20 din 1000 iar restul de 1980-1990 vor profita ca sa castige de pe urma ta.E drept ca daca esti de conceptia mea ca "lasa ca sunt 1980-1990 de prefacuti in lumea asta,nu are rost sa mai fiu si eu,ca sa mai adaug inca unul" atunci vei crede ca ai gandirea necesara care te va plasa deasupra prostilor,dar degeaba ai gandirea necesara,daca nu prea stii cum sa o folosesti.Blogul asta sper ca a fost o lectie pentru multi,cel putin pentru mine a fost.Inca ceva asa de sfarsit,puteti fi corecti,dar atunci cand "bateti cu pumnul in masa" pentru ceea ce vi se cuvine,adica "ai zis ca imi dai banii daca fac nush ce,am facut nush ce atunci da-mi banii"(nu merge cu "pai stii ca acum nu pot ca nu stiu cum....pe el si pe mama lui :) :).Mult noroc si bafta!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu