Ia papucul

Tiganie!
Toate ca toate dar deja tigania ma dispera in ultimul hal.Mi se rupe de rasism atata timp cat nu poti fi in siguranta pe strada din cauza celor negri in cerul gurii.Ne-au facut tara de ras si ne-o vor face in continuare.
Merg prin oras in piata de legume sa cumpar de-ale gurii: ceva rosii,ardei,pepene galben,fructe, ca tot omul caruia i s-a terminat mancarea prin frigider si mai completeaza cu cate ceva.
Ajung in piata.6 exemplare ale speciei umane negre stateau la 2m unul fata de celalalt sub forma de cerc,astfel ca lumea era nevoita sa treaca printre ei sa isi croiasca drum spre tarabele cu legume-fructe.
Trec si eu si sunt direct asaltat cu papuci "made in china" - distribuite in Bucuresti la Europa - cumparate de tigani - revandute in piata.Cam asta e traseul.

Un sustinator al regelui incepe sa ma convinga "hai sa iti dau un papuc"...dar deodata incepe vazand ca nu ma intereseaza "baaaa,pfiuuuuu (fluiera) hai ba si ia papucul maaaaa,baaa,n-auzi??".Mai lipsea sa se ia de mine si sa zica "in mortii tai adica nu vrei sa cumperi papucul de la mine??".
Dar ce sa le si faci?Mai bine taci pentru ca imediat iti iau gatul.M-am saturat de atata tiganie cata e in lumea asta.Daca spun ca ar trebui exterminati sau deportati intr-o tara cu numele "Ţigania" o sa sara toti pe capul meu de ce imi permit sa fiu rasist,ca rasismul se pedepseste si mai stiu eu ce alt mare rahat.
Dar ca de obicei pana nu mor cateva sute de oameni nu o sa se rezolve nimic.
 Amin!

2 comentarii: