Tupeu vecinesc!

Hehe....ma pun si eu cu barfa aici pe blog...ca mereu am cu ce si despre ce si cine :). Azi o sa va vorbesc despre vecini.Am vecini jos palaria,dar am si vecini care stiu ce faci,cand faci,cu cine faci....A doua categorie ma cam scoate din sarite.
Am o vecina care orice as face cand ies din curte ea stie.Mereu e in geam.Veneam de la inviere cu masina dimineata la 5 si ea era in geam.Ce pielea mea cauta la ora aia in geam???Spalam odata masina afara pe strada si iasa..."ce faci alex?"..."unde mergi?" ..."da?...dar cu cine mergi?"..."si cand vii?"...cine credeti ca i-a raspuns :)...sau "undei mama?"..."cand vine?"....Si daca in situatia asta am intrebat-o "dar de ce?" ea a raspuns "pai numa asa"..eu:"dar de ce?"...ea:"numa asa".... :) Futuţi :)

Am stat odata sa ii masor nesimtirea si eu....si ma constatat ca din 3 in 3 minute era la poarta cand auzea cate ceva.Cum latra cainele meu,cum era afara.
Cel mai nesimtit tupeu il are cand vine si imi descuie usa si intra in curte.Eu stau cu bunica mea in case separate si mai vine la ea.Dar chiar sa descuie usa nu ma asteptam,si sa o mai si incuie.Ok hai sa zic ca o las pea ea asha ca nu prea aude si mai multe chestii.Dar odata eram in spatele casei si am auzit cainele latrand.Imi dau seama dupa cum latra daca latra la un caine sau la un om daca e la poarta.Miam dat seam ca latra la o persoana si dau sa ma uit asa fara sa fiu vazut.Cienva incerca sa descuie usa.Am pus mana pe o secere de taiat iarba :) hotarat sa fac urat :) (nu era aceeasi vecina de mai sus)
O las sa intre...tanti merge spre usa bunicii mele si vede ca nu e acasa si pleaca.Cainele n-avea treaba.Cu el daca vorbesti e prieten cu oricine :)...Mi-am zis ca de mai prind pe altcineva inafara de vecina care sta la panda,ca descuie si intra binemersi in casa ma duc si ma iau de ea.Nu ma intereseaza de respect si deastea.Sau poate virbesc frumos dar ironic :) Adica cum,la tine in curte intra oricine oricand? nu ai si tu putina intimitate?
Mai patesc ca daca nu raspund cand bate cineva in usa,sa mi se bata in geam...totul ok pana aici.Cu exceptia cazului in care stau in pat si dorm si bate cineva si bate intruna si tot mai tare de sa sparga geamul.Pana odata cand am iesit nervos si am zis nu ma intereseaza ce vreti veniti mai tarziu ca eu dorm. :)
Cam asa sta treaba.Ma gandeam sa mai fac o kestie sa imi bat joc de cine merita.Am un aparat de electrosocuri facut din aprinzator de aragaz pe baterii.Ma gandeam ca atunci cand vad ca vine vecina la mine si e usa incuiata sa montez cumva dispozitivul sa fac pe eroul :) :)Mai incolo!
Sanatate!
PS:am si sonerie la poarta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu