Mass obligatoriu????

Vine Craciunul ...trimite la toata lista ta si afla ce cadou ar vrea cineva de la tine...
1)Numarul de tel.
2)Un sarut.
3)Sa fim impreuna.
4)O noapte cu tine.
5)Iubirea ta.
6)Prietenie.
7)Comunicare.
8.)Fidelitate.
9)Sora(Frate).
10)Doar sa te am ... raspuns obligatoriu scz de mass l`am primit si eu raspuns obigatoriu

Poate cunaosteti stilul asta de mass.Mi se pare o aiureala totala.Sa va zic de ce.Sa presupunem ca o fata trimite massul asta si il trimite si fetelor si baietilor.Raspunsul e mai mult de cat sigur: 1.fetele nu o sa raspunda pentru ca ele considera "ce,doar nu sunt lesby" si 2.cel mai logic raspuns al unui baiat e descrescator 4-3-2..... nimeni nu o sa se multumeasca cu 1,de 6,7,8,9 nu mai vorbesc.
Mai e apoi "rasp oblgatoriu".Dar cine ma'ta te crezi sa ma obligi tu pe mine sa iti raspund?? :)....iar daca iti raspund cu 4-3-2 o sa zici "ui ce pervers e asta" sau "si asta e ca toti baietii!!!! :)
Deci nu vad rostul massului,daca raspunsul e evident.
Da,dar ce se intampla daca un baiat trimite massul?? :) Ok,baietii nu raspund de bun simtz "doar nu sunt gay" dar fetele.....? Logic ca 6 sau 7 cel mult 9.Daca iti baga direct maxime de genul 4-3-2,atunci ori e o tarfa ori isi bate jok si cand mergi la ea sa o 4-3-2 baga "pai sti ca glumeam". :)
Eu personal nu am raspuns la massul asta cu un nr,ci doar q "da tu cine te crezi sa ma obligi sa iti raspund?" :) Da,cam al draq,dar a mers oarecum.Mi sa motvat ca si pers respectiva l-a primit.Atunci e si ea o fraiera :) Bafta la massuri,si rupetile gura!!!! :) Va pupa A.C.R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu