Zile in care totul merge pe dos....

Salutare.Banuiesc ca cu totii ati avut zile in care nimic nu iesea cum trebuie,nici macar lucrurile banale ceea ce va indispunea si va crea nervi pentru toata ziua.
Uite ca asta e motivul pt care am scris blocul asta.Ciudat e ca e adevarata faza cu "ziua buna se cunoaste de dimineata".Daca dimineata e ca fanul e clar ca toata ziua o sa fie aiurea.
Ma trezesc,si merg cu cainele meu la doctor in capatul orasului stiind ca programul e de la 8dimineata.Ajung acolo "inchis"...bun,vin dupamasa de la 4.Strabat iara tot orasul prin aglomeratie si agitatie si ajung acasa.Ma apuc de curatenie....iau o sticla o pun in picioare si cade...o mai iau odata o pun in picioare si iara cade. :) :) asa ca am aruncato departe.
Caut cateva foi pe care stiu ca le-am scris pentru un dosar,nu le gasesc nicaieri :) asa ca ma apuc sa scriu iara.
Aveam nevoie de net....ca niciodata nu se conecta...cand se conecta mergea foarte greu :)
Vreau sa scot ceva la imprimanta...se blocheaza cartusul si nu mai scoate :)
Vreau sa sun pe cineva...mai am putine minute....deci nu :)
Cand ajung acasa...becul de la motorina se aprinde :)
Vreau sa merg prin gradina...si imi dau cu piciorul de un ciot de lemn...e clar ca :) :) :)cat cuprinde....
Vreau sa scriu blogul asta....minune..merge :)
Deci in concluzie ziua a fost cam prea ciudata...si nu era 13...e doar 08.06.2011 fara legatura cu nimic.Oricum poate ca asa a fost sa fie.Se mai intampla.Voi ce chestii aiurea ati patit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu