Chestia cu rudele....

Salutare.....logic,dupa vizita unor rude pe la mine ma gandesc scriu si eu un blog.Nu stiu cum e treaba pe la voi sau ce relatii aveti cu rudele....adica...va vizitati des asa si fara motiv intemeiat de dragul intregirii neamului?...eu cel putin habar nu am care imi sunt rudele...de ce?....Ei bine eu imi vad "rudele" doar cand e vorba de nunti,botezuri,inmormantari si parastase....in rest nimic.
Adevaratul motiv care ma determinat sa scriu blogul a fost pentru ce am scos pe gura de mi-a ras si cainele.Zice mama "daaa este ruda noastra var din frati cu unchiu lu X" (stiti voi la ce ma refer) "o sti nu?"...eu: "ah da o stiu de pe la inmormantari" :) :) :) True....ce sa zic...daca atunci ii vad.
Mai aud asa din departare "ooooo sorică,team sunat sa te chem la nunta lu X"...sau deja cand te suna o ruda te astepti la una din cele 4 cazuri...: cine a murit? cine se marita/insoara?...cine a facut un copil?....la cine e pomana? (doamne fereste de cazuri deastea,dar se intampla peste tot)....
Apoi eu cam stiu o parte din rude cam in felul urmator...pe X de la inmormantarea lui ????...pe Y o stiu de la nunta lui ????....pe Z il stiu ca e cel care a adus colacii la cimitir cu masina.......pe Q il stiu ca s-a imbatat la nunta ......si e.tâ.câ :)

De treaba cu finutii si cu nasii tot nu m-am lamurit....ce inseamna sa fi naş....??? Sa ai bani multi la tine sa dai la nunta sau sa botezi un copil? Care e rolul?....am inteles ca ruda de sange nu este (gen e cumnatul la sora la fratele lu maicasa lu sora lu mama)...Am inteles ca este "Parinte spiritual".....pai si cu parintii "naturali"?........Sunt finutul cuiva...poate am tenul mai de copil,ca un fund de bebe :)....Sau cu treaba cu casatoritul ca sa nu te casatoresti inaintea mea ca eu te cunun pe tine ca... :) :) :) iara o mie si una de intrebari.....De ce?....chestile astea nu cred ca le voi intelege prea curand....poate mi le explica cineva intr-un comm mai jos....
Asadar dragi cititori,stau pe scaun si scriu cat ma poate si ma duce capul....asteptand linistit si pasnic o nunta sau ceva si sa aud de la rude: "uaaai ce te-ai mai ingrasat,ai mai crescut!" :) :) (mda...doar nu era sa raman la fel ca la nunta de acum 2-3 ani cand ne-am vazut ultima data)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu