Na ce sa-i faci?

Salutare dragi cititori.Din nou cu noaptea in cap,cate o idee ciudata imi mai zboara prin minte si nu imi da pace pana nu imi cere sa o scriu aici.Ideea din seara asta este legata despre cum se complace Romanul in existenta sa.Cum se multumeste cu ceea ce are!
Cel mai tipic loc pentru astfel de manifestari este iubitul autobuz.Autobuzul este locul in care gasesti rezumatul la toata suflarea orasului....Mereu afili cine a mai murit aseara,care batrana merge la raposatul in cimitir,care pe unde are nepotii,ce zama a mai facut doamna X,cui i sa acrit ciorba,si cate si mai cate!....ah si evident,care ce a mancat dupa cate un danf de ceapa sau usturoi care te gadila pe la nas...
Printre toate acestea,mai auzit barfele despre situatia fiecaruia.Totul decurge cam asa "Ba Mitica,am plecat si eu la plimbare...ca  in casa,ce sa faci..." ...R: "da ma Ioane,na ce sa-i faci"...sau....."Lasa ca e bine si asa n-ai ce sa-i faci,n-apoi ce sa-i faci"....Limbajul tipic Roamnului de rand cu "n-apoi,d-apoi" :d:d
E interesant cum auzi pe unul si pe altul ca se multumeste asa de situatiile nasoale care il inconjoara si arunca cate un "n-apoi ce sa-i faci" si cu asta a rezolvat tot.
N-apoi ce sa-i faci?...sa le dai in cap la toti aia sa faci :d asa...ca sa ai ce face:P....
Dragii mei cam atata am avut de zis (deocamdata).Am scris si eu blogul ca stateam aiurea,n-apoi ce sa faci altceva!!!:)):))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu