Salut,ce mai faci?N-ai nush ce?

Sa imi bag ceva in toti prefacutii.Stai si tu frumos pe net...si cineva cu care nu ai mai vorbit de multa vreme intra pe tine.Tu te bucuri ca mai da s el/ea un semn de viata si incepe foarte frumos...Ceau...r:ceau...ce faci?.....r: pai fac x,y,z ....Pot sa imi dai te rog programul X?
Deci care era defapt motivul pt care a intrat pe tine,sa iti ceara programul.Putin mai ntra pe tne sa zica "ba mortule,mai traiesti?"...Si ca o completare,dupa ce ii dai programul X zice "mersi mult,ceau".
Clar ca daca si eu fac asha,poate unii o sa imi spuna si mie ca "ce ba,intri pe mine numai cand ai nevoie de ceva,sa saluti sa vezi ce mai fac nu intri niciodata".Cu telefoanele e aceeasi chestie. :)
Hai ca iara imi complic viata incercand sa inteleg prostia.Bafta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu