De ce scriu atatea bloguri?

Dragi cititori am ajuns sa ma intreb pana si eu de ce scriu atatea?Ma uitam prin alte conturi ale prietenilor mei si ba nu vedeam niciunul ba cate unul copiat de altundeva,dar niciunul in care sa simti ca persoana care iti spune tot ce citesti tu,este prezenta.
Ca sa raspund la intrebare...am descoperit ca blogurile sunt o cale de a te descarca si de a te exprima.E ca si cand ai vorbi cu cineva,cum eu vorbesc acuma cu tine spre exemplu.Deosebirea este ca eu nu sunt acuma in fata ta,nu sunt la calculator cand citesti tu astea,dar gandurile mele sunt aceleasi fie ca sunt prezent fie ca nu.Scriu toate aceste randuri din nevoia de a vorbi cu cineva,nevoie pe care o ai si tu.Am si eu ideile mele si conceptiile despre viata pe care le ai si tu,doar ca unii au obiceiul sa le scrie pe foaie,alti ca mine pe bloguri,altii cauta prieteni cu care sa vorbeasca.Problema este ca nu toti prietenii sunt disponibili la o anumita ora,altii au treaba,altii dorm..intelegi.Cel putin aici eu gasesc "o foaie de hartie" pe care sa scriu oricand pentru ca odata o sa asculte cineva cum "asculti" tu acuma.
Nu am ce face,sunt eu mai atent la toate lucrurile din jur,sunt atent cum se degradeaza fiinta umana si trebuie sa fac cumva sa se vada....prin bloguri asta fac.Dupa cum probabil ai vazut,sunt foarte multe mesaje blog despre lucruri la care nici nu te-ai gandit.Cine sta sa se gandeasca cum se poarta oamenii in autobuz?...nimeni nu are timp...eu da,sau nu este neaparat timp,pentur ca nu iti ia cine stie cat timp sa te gandesti la asta...10 minute sa zic,dar chestiile astea te fac sa fi previzibil,sa vezi care va fi urmatoarea miscare si sa ai ragaz sa actionezi daca stica se va intampla ceva.Trebuie sa urmaresti fluxul celor din jur.Trebuie sa privesti lumea ca un singur organism cu atatea personalitati cate persoane sunt in lume.
Am cam deviat putin de la tema initiala dar asa se intampla cand te exprimi,vrei sa vorbesti mereu si treci de la un subiect la altul...fiecare lucru deriva din altele.
Ce rol au avut exprimarile mele in bloguri?
Pai sa sti ca au avut un rol foarte bun in conturarea imaginii pe care o am in lume daca intelegi ce vreau sa spun.Uite de exemplu tu acuma poate crezi ca "uite in sfarsit un baiat daca mai si gandeste nu ca altii".Asta e o imagine pe care tu ti-o faci despre mine,la fel cum si eu am sa imi fac o imabine buna despre tine in functie de comentariul pe care o sa il lasi mai jos.Prin bloguri nu fac decat sa incerc sa socializez,pentru ca asta e Netlog -un site de socializare.Atunci sa socializez.
Acesta cred ca este cam primul mesaj blog in care nu ma adresez voua cititorilor ci numai tie.Am incercat sa nu fac sa te simti ca facand parte din mai multi ci sa te fac sa te simti unic/a.Desigur ca poti considera ca toata lumea va citi aceste randuri,dar recunoaste ca ti-a prins mai bine asa decat daca vorbeam la plural.Sper ca ti-a placut sa citesti cele scrise de mine si sper ca nu ti-am ocupat timpul aiurea.Totusi vreau sa retii un lucru,indiferent de varsta pe care o ai...40,35,15ani atata timp cat iti "pierzi timpul" cu ceva care merita analizat si care sa te faca sa iti schimbi starea intr-una mai buna,merita sa "il pierzi".
Mult succes si astept parerile voastre!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu