Perle shopping

Salutare.Cred ca asta o sa fie unul din cele mai scurte bloguri ale mele,dar o sa incerc sa nu prea fie,vedeti? deja am scris aproape 2 randuri cu o chestie care nu are nicio legatura cu ce scrie in titlu,asa ca incep.
Voi ce perle at iscos pe gura cand ati fost la cumparaturi???

1.Eu spre exemplu seara asta am fost pana la un Petrom sa iau tigari "Winston Silver subtire"" (tineti minte)....in drum spre magazin ma uitam asha aiurea peste masiniile care treceau pe langa mine si trece un WV.Ajung la Petrom...acolo dezorientat vad "inventar"...si intreb daca este deschis.A zis vanzatoarea ca da si incep si cer tigati "imi dati va rog un Wolksvagen Argintiu subtire?" :) wtf?...se uita vanzatoarea la mine derutata si merge spre panoul cu tigari si imi aduce varianta comerciala "Vinston"....dupa ce realizez si eu ce am scos pe gura se uita si ea la mine is zambeste si ma pufneste rasul.... :)

2.Ma trimite odata mama la cumparaturi la un magazin sa ii cumpar "strampeni negrii cu FIR LYCRA"...Nu am mai auzit de asha ceva pana acuma dar se presupunea ca am bagat la cap ce trebuia sa iau.Ajung la magazin si cer "strampeni negri cu foi lica aveti?" (foi lica = foi pt prajituri) se uita vanzatoarea la mine si zambeste si zice "cu ce ai zis tu nu am,probabil cu fir lycra vrei"...eu mai dilău plec cu produsul zicand "probabil acestia or fi" :)

3.O prietena mi-a povestit cum ea s-a dus la un magazin sa isi cumpere "SANDALUŢE"....mergea ea frumos in magazin si se uita la niste perechi interesante si vanzatoarea ii sare in ajutor "te ajut cu ceva"....si fata fiind micutza intreaba: "SANDALUTE 45 aveti??" :) Contrastul mic-mare.Probabil a facut confuzia dintre marime si pret....

Voi ce ati patit?????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu