O sa fie bine...

Saluatre dragi prieteni si dragi cititori...Nu stiu ce parere aveti voie despre situatia in care sunteti cu nervii la pamant si unii spun "o sa fie bine".Eu personal la inceput incepeam sa cred ca "da,hai ca va fii bine"...dar cand am vazut ca o situatie penibila continua parca la nesfarsit...deja am inceput sa imi pierd rabdarea.
Unde naiba e binele ala?
...Mergi cu masina,te bagi in stalp,un picior rupt care poate doamne fereste trebuie amputat...si cei de la salvare spun "o sa fie bine".Cum naiba sa fie bine cand nu mai ai un picior?
Doamne fereste nu te intelegi bine cu partenerul/ra...auzi "lasa ca o sa fie bine"...doamne fereste nu mai merge si rupeti relatia...unde e binele ala? Bine e cand ramai cu el/ea...
Faci imprumuturi de la banca..te da afara de la lucru,nu mai ai cu ce platii ratele...te plangi prietenilor si auzi "lasa ca o sa fie bine"...cred cateva zile...prietenii te gasesc spanzurat....Ce bine a fost!!
Ideea este ca in cea mai mare parte...auzi "lasa ca o sa fie bine" din partea unora care habar nu au cum e sa fii intr-o situatie anume.Tu te descarci in fata lor pentru ca...poate te inteleg....
Unii intradevar daca au o gandire ca a ta sau poate au trecut prin asta chiar te inteleg si poate sunt siguri ca o sa fie bine...dar repet,cei mai multi o zic asa ca sa te ajute sa fi mai obtimist.
Sa fim seriosi...si daca ii spui cuiva pe strada o anumita problema....rapsunsul va fi "lasa ca o sa fie bine" sau "lasa ca o sa treaca".Bine bine....e ceva logic ca nu ii spui pe strada unui necunoscut problemele tale,dar in mare asa s-ar intampla in cazul acela.
Am gasit si partea adevarata pentru "lasa ca o sa treaca".Care este aceea? pai ar fi dupa mintea mea zbuciumata,situatiile care ti se aduna in cap...mi se pare normal ca o situatie sa treaca (in mintea ta,pt ca asta conteaza) pentru a face loc altele.Ai un cap care nu prea poate suporta el multe,mai trebuie sa lase deoparte unele kestii pentur a fece loc altele.De exemplu...unul cam dur...pateste ceva un prieten de-al tau si esti foarte ingrijorat...dupa cateva zile pateste ceva o persoana mult mai apropiata tie...mi se pare normal ca problema prietenului tau a trecut pentru aface loc persoanei mai apropiate.Deci pana la urma asa e "lasa ca a trecut"....
Urata si treaba asta.Nu imi place ca trebuie sa ma gandesc tot la lucruri nasoale,dar nu am ce face,daca astea se intampla,astea trebuie gandite si intoarse pe toate partile si analizate...
In speranta ca o sa fie bine in viitor,va doresc toate cele bune si aveti grija de voi ca dupa cum vedeti,prea putine persoane au grija unii de altii!!! Salutari

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu