raspunsuri gen " nu stiu" "poate"

...dragi cititori...printre multele mesaje blog care mai sunt legate de toate teoriile si explicatiile ciudate,am sa mai strecor una care imi cam da dureri de cap.De cate ori nu ati kemat pe cineva in oras si ati primit raspuns "nu stiu" sau "poate vin"....Eu sincer nu stiu ce sa fac in situatia asta...Daca primesc raspunsul "nu stiu"
1.NU: ar trebui sa cred ca nu vine si sa caut pe altcineva iar apoi sa spuna ca totusi vine si sa imi dea planurile peste cap?
2.DA: sa cred ca vine si sa ma pregatesc,iar inainte cu 5-10 minute,cum e la moda acuma,sa imi spuna ca nu mai vine si sa il bag inapoi de unde a venit? :)
Cred ca totusi sunt anumite intrebari care depind destul de mult de raspunsuri mai concrete DA sau NU.
Sunt raspunsuri care hai sa punem ca se accepta "nu stiu"...adica "Unde e creionul?" "nu stiu"..aici mai merge. Deobicei am observat ca cel care spune "nu stiu" din prima parte a mesajului se scoate dand o explicatie ("Nu stiu ca trebuie sa vina ai mei acasa...etc&quot:),dar in esentza tot la dilemele 1. si 2. ajungi ca nu stii ce sa faci....Cam la fel este si cu "probabil" sau "poate"....
In cazul cuvantului "poate" lumea tinde sa creada un DA.Am fost inspirat de acest cuvant in urma cu 5 minute de a scrie mesajul.Sa va explic cum sta treaba: o persoana astepta pe cineva sa intre pe mess sa vorbeasca.Acel cineva i-a spus ca "poate" o sa intre mai tarziu pe mess sa vorbeasca.Si s-a lasat asteptat pana dupa ora 1 noaptea...ca nah "poate" intra :)......Acestea fiind spuse,sper ca v-am pus pe ganduri pt data viitoare cand cineva va mai spune ca "nu stiu" sau "poate".Aveti tot dreptul sa fiti dur si sa ii intrebati DA sau NU??? :)...POATE dati si voi cu parerea sau..NU STIU daca aveti timp :) :) :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu