Dispare copilaria din cauza netului!!!! REAL

Salutare dragi cititori.Toate ca toate dar acuma vreau sa povestesc o situatie destul de reala din pacate,si anume degradarea copilariei.
In urma unei discutii cu unele persoane la o masa am ajus sa discutam problema internetului si a copiiilor.
Sincer sa fiu,eu nu am mai vazut copii pe strada de cand a aparut calculatorul...Imi aduc aminte de copilaria mea.Eu pot sa spun ca am prins copilaria...ieseam afara,ma jucam scunsea,prinsea,ma jucam cu copii de varsta mea si chestii copilaresti...dar acuma stau si ma uit pe strada si stiu ca sunt copii mici,dar nu ii vad afara:)...mai e chestia ca au calculator.
Ok,e adevarat ca e un mijloc de informare,de documentare si te ajuta sa intelegi mai bine lucrurile,dar toate trebuie facute la timpul lor...
Uitati-va si voi pe strazile voastre,mai auziti rasete de copii? mai vedeti copii ca se joaca? Unde sunt toti?...dar in chimb daca intri pe mess,dai numai de copii de 12-14 ani care,culmea,mai au si conturi pe hi5.
Mai eram odata pe autobuz si mam asezat langa niste sk8teri...care nu cred ca aveau mai mult de 14 ani,unu zicea "apoi pe mine nu ma lasa asa tarziu,pe la 7 trebuie sa fiu acasa",deci va dati seama.Dar am auzit urmatoarea kestie care mia ramas in cap: "băă,cand ajung acasa trebuie sa intru pe facebook sa ii las un comentariu la X pentru ca si ea mi-a lasat mie aseara"...am ramas :).
Doamne...eu la varsta lu ala habar nu aveam ce e ala calculator si cu ce se mananca sau telefoane mobile...pfff...eu la 12-14 ani aveam prima caramida,si tipul din buz avea un telefon de cateva milioane bune cu touchscreen...Ce evolutie...
Nu stiu ce sa zic dragi cititori,eu asha am vazut problema...Voi ce credeti ca se poate face?Comparati si voi copilaria voastra cu a celor de azi.Bafta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu