Iarna e mai putina prostie

La asta nu v-ati gandit! Eu da...din simpla privire pe geam am vazut ca ninge si ma gandeam ce efect are ninsoarea pt lumea proasta din jur.Partea buna e ca mergi pe strada si vezi mai putina lume pe strada,deci vezi mai putine situatii penibile.
Nu mai iasa nimeni din casa,toti stau la caldurica,tu faci la fel citind urmatoarele randuri.Eu stau si in acest moment mai trag o privire pe geam.Si vad ca toata prostia se ascunde :).Care mai de care...in masina,in casa,in autobuz,dar pe strada rar vezi pe cineva...in schimb mergi la patinuar sau in parcul de distractii si acolo incepe nebunia,unul urla,altul se cearta la telefon,la altul i s-a furat portofelul,unul a fost inselat la cate un joc de noroc..si tot asa.Intr-un cuvant "prostie".
Dupa cum spunea Einstein "Evryka" (am gasit-o) asa zic si eu "evrika,am gasit prostia" :)
Dar vara....nu cred ca mai e necesar sa zic,toata lumea e afara.Nu cred ca pe youtube cele mai interesante filmari cu prosti sunt facute iarna,nu cred...rar vezi.Sau cel putin le vezi acolo unde se aduna lumea,pe partii,in parcuri de distractii,etc.Nu ai sa vezi prostie iarna pe o strada,numai vara.Vara o vezi la fiecare colt de strada.Cineva imi spunea intr-un mesaj blog ca imi complic viata incercand sa inteleg prostia.Asta cam asa e...doar ca partea buna e ca incerc sa o inteleg ca sa stiu cum sa ma feresc de ea.
Atata am avut de spus deocamdata,nu am sa ma opresc aici fiti linistiti.Astept parerile voastre.
Cu stima si respect Alex :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu