Teoria locurilor libere din autobuz

Am gasit-o si pe asta.Ce teorie poti spune despre niste locuri int-un autobuz?....Pai hai sa va explic cum sta treaba.Stateam intr-un autobuz,cu cateva persoane,fiecare la cate un loc,nu una langa alta pe 2 locuri.In primele statii am descoperit urmatoarea chestie.Nimeni nu sta langa altcineva daca vede 2 locuri libere la ceva distantza,chiar daca langa el/ea sunt 2 locuri din care unu e liber.M-am intrebat de ce naiba trebuie sa mearga jumatate de autobuz doar sa stea singur?pt k oricum se va aseza cineva langa.Asadar,am observat ca numai dupa ce sunt ocupate pentru inceput toate locurile de 2 persoane q cate o persoana,lumea va incepe sa se aseze langa alta persoana...Pfff....Cred ca fiecare vrea singuratate :)
Incercati sa observati chestia asta....si sa imi spuneti daca ma vazut eu aiurea.Ah,daca suntet fete si ocupati un loc din 2,clar ca o sa vina un baiat langa voi,deci asta nu se pune,dar la baieti merge,pt ca o fata nu se pune langa un baiat.Am vazut ca mai bine sta in picioare decat sa se puna langa el :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu