Sesiuni si partiale

Salut...nu am mai scris demult un blog si ma gandeam sa mai scriu cate unul...dar nu stiu despre ce.Si mi-a venit acuma in minte sa scriu despre cat de mult ma chinui sa invat.Sigur ca nu doar eu,si colegii mei sau nu stiu.O sa va vorbesc din perspectiva mea si voi va dati cu parerile.
Situatia e in felul urmator...in timpul saptamanii e programul incarcat.Cine e stundent la o facultate unde totusi se face scoala nu unde dai banii si ai examenele luate,stie despre de e vorba.Ore de dimineata pana la 2,de la 2 la 5 uneori ai pauza 3 ore in care nu se merita sa mergi acasa ca pierzi timp pe drum si nu apuci sa te intinzi,pentru ca la 5 ai iara ore pana la 9....uneori ai de dimineata si daca vi la 9 seara acasa nu mai faci nimic si te trezesti ziua urmatoare mai tarziu ca esti obosit.Spui "lasa ca invat eu in weekend ca sunt liber si nu am scoala".
Buuun...vine weekendul...vineri sa zicem ca nu ai ore multe si te bucuri ca vine Sambata si Duminica si mai iesi si tu undeva la o terasa cu fetele,baietii prietenii sa mai skimbi aerul si sa stai la o poveste.Sambata vrei sa inveti dar esti prea obosit dupa o saptamana incarcata si spui ca mai bine te odihnesti.Mai ramane duminica,dar nu stiu cum se face dar de fiecare daca Duminica mereu este ceva de facut sau de mers undeva.Nu faceti niciodata greseala sa lasati teme sau ceva de invatat pentur Duminica.Sare iepurele de unde nu te astepti "hai la o bere" "hai la un gratar"...lucruri deastea.
Si vine o alta saptamana grea in care nu prea ai invatat,dai partiale......de care ajungi sa nu iti mai pese.
Stiti care e chestia...dupa 12 ani de scoala te saturi si privesti altfel lucrurile.Nu mai ajungi sa te sperii asa tare de o lucrare,incepi sa treci mult mai usor peste partiale.Cred ca difera totusi de firea fiecaruia dintre voi...dar eu personal...cand am timp citesc ceva pentru partiale si nu prea ii pasa...Am inceput sa imi dau seama ca dau un examen sau teste numai dupa ce le dau...Cred ca e mai bine asa.Eu personal ma stresez mai putin.Cam astea au fost gandurile din seara aceasta.Bafta la toti si sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu