Umblaturi....

Salutare dragi cititori.Avand in vedere ca vremea e ca fânul nu mi-a ramas altceva de facut decat sa fac ce imi place...sa mai bag un blog asa pentru voi.Azi o sa cam vorbesc despre cata umblatura trebuie sa faci pentru toate tampeniile posibile sau chiar si pentru cele mai banale chestii.
Ideea de blog mi-a venit cu vreo 5-10 minute inainte de a ma apuca sa scriu,in timp ce imi faceam planuri pentru saptamana ce vine.Trebuie sa dau examene,de dimineata trebuie sa merg acolo,apoi dincolo sa iau X sa duc X in locul Y sa vorbesc cu cei de la locul Y sa mi-l trimita la Z sa platesc inapoi la X,apoi sa merg pana la banca dupa nu stiu ce sa ajung acasa sa bag un cod pe internet la o chestie sa ma apuc sa invat :) (v-am dat gata cu chestia asta) :)....apoi sa merg la un prieten...si tooooot asa toata ziua incercand sa fac sa mearga lucrurile.Ce m-am saturat :)

E oribil sa umbli prin tot orasul dupa fel si fel de hartii,acte,sa dai bani de colo-colo sa primesti bani de unde trebuie,bineinteles.....dupa foarte mult timp.Imi aduc aminte de o "excursie" pe la casa de sanatate.Probabil stii ce e aia...sau ma rog...mai pe scurt este institutia aia publica unde trebuie sa platesti in fiecare luna o suma de bani (tu sau firma unde lucrezi) in speranta ca daca o sa patesti ceva (doamne fereste) statul sa iti ofere medicamente gratuite operatii gratuite kestii deastea legate de asigurarea de sanatate.Normal..in realitate platesti si acolo si la farmacie :)...ma duc acolo cu de chitante/acte/hârţoage care trebuiau si dupa ce stau la coada cam 1h inevitabilul se intampla: "imi pare rau dar trebuie sa mai aduceti o chitanta de la agentia X" (mai pe romaneste dute in capatul orasului si stai la coada sa iti dea o foaie).OK sa traiti,merg ca nu am de ales....ajung acolo portarul ma trimite sa merg la subsol...merg acolo ma trimite la etajul 2 ca "nu aici trebuie sa veniti"....bun,merg la etajul 2 gâfâind pe scari,dar sunt tanar asa ca inca mai pot :)
Sus la 2: "imi pare rau dar trebuie sa mergeti inapoi la casa de sanatate" .....incep: "imi pare rau de acolo vin,acuma va rog sa imi dati ce trebuie ca stiu cum sunt institutiile astea"......culmea...imi da ce imi trebuie si merg inapoi,stau 1 ora la ghiseu,achit si plec :)....simplu nu?
Pe la taxe la fel....doar ca partea buna e ca stai numai la coada dar daca mai si umbli ba la cablu,ba la curent,ba la apă...se aduna.
Cam asta am vrut sa va zic. :) Cred ca blogul se adreseaza in special celor care platesc o taxa si mai umbla pentur hartii prin oras nu cei care stau acasa pe scaun si zic "la mine mama merge sa plateasca"....asa ca aceia nu stiu ce si cum sta treaba.Vine si randul vostru! Sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu