Toti sunt DJ

Salutare.Va scriu cu ochii aproape inchisi pentur ca e 00:07 la mine ceasul,ceea ce inseamna ca e tarziu,dar nu suficient de tarziu incat sa nu ma dispere o chestie pe care am constatat-o.
Cautam pe un site de postari de muzica si video (nu dau nume,un fel de y.o.u.t.u.b.e romanesc) si gaseam tot felul de melodii si mixuri de la DJ ciudati.
Ma uitam la user si aveau aceeasi nume.Ceva de genul Usrer: Lutzu si melodia,culmea..."DJ Lutzu [Original mix] Hai sa ne distram" :) ce-i asta? :)
Am zis hai ca e ok doar unul o fi vreo scapare,dar cand am mai cautat si am dat de DJ ciudati am zis ca deja se impute treaba.Acuma toata lumea descarca un program de mixat si baga melodii originale si...poc puci puci puuuuf...gata mixul si apare DJ Mamaliga...DJ Mlastina...DJ Fasole Verde...DJ Ion...DJ Gheorghe....si ca sa fie mixul si mai atractiv dupa numele lui,mai apare si "senzational mix" "original mix by dj tot ăia"
Urata treaba.E doar inca una din minunile pe care prostia omeneasca este capabila sa le scoata si sa isi faca reclama pe net!
Sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu