O INFINYTATE de nervi pe terase!!!!

Salutare! E ceasul 11:25:38 fix (ca sa fiu mai exact dupa ceasul atomic al Romaniei)....ce fac eu la ora asta? nu am altceva mai bun de facu decat sa scriu un blog?? ...pai...NU pentru ca merita.
Sigur ai iesit prin oras sau (centru) daca asa sespune si pe la tine,la o terasa sa bei si tu o bere seara cu un prieten,la o poveste,ce ai mai facut (bine) ce a mai facut el (ghici,tot bine).E frumos...dar daca dai si de o terasa cu chelneri "gigi-bobo"...ce inseamna Gigi-Bobo?,cum sa nu sti..."baiat gigel":)) (eram pe unedva pe la coşomandele din stanga):))
Merg si eu frumos cu un bun prieten la o poveste,o bere la o terasa unde am mai avut eu "antecedente" cu situatii penibile....am zis sa imi incerc norocul a 3a oara.Terminam cate o bere dar discutiile dintre noi au inceput sa ia amploare si asta cerea inca o bere de fiecare....La terasa ne-a servit un amic de'al meu pe care il cunosteam de ceva vreme,totul frumos,am intrat asa scut in discutie si a fost ok.Cand sa cerem al 2lea rand de bere....de unde?...Imi tot sucesc gâtul,ca dupa piţi blonde,prin spate unde strajuiau fara tragere de inima chelnerii ciubucari,si incerc sa fac si eu ceva semne cu sticla goala in mana "nene,2 beri te rog"...dar nu observa nimeni.Cred ca erau 10 mese ocupate si 5 chelneri,din care una era o fata.Ceea ce insemna 2 mese de unu!Putin.
Chemarea naturii ii sopteste prietenului meu sa mearga pana la toaleta...si i-am spus ca in drum sa ii spuna la cineva sa ne aduca 2 beri.Ok,s-a intors,"am comandat",perfect.Au trecut 15minute panaa comandat....vine un chelner,dar la masa de langa noi,le ia comanda sau incaseaza,era cu spatele la noi...si il trag si eu de fustiţa lui de chelner si ii spun "prietene faci te rog ceva cu berile astea??,am comandat si noi 2 beri de 15 minute si nimic"...el: "imi pare rau dar nu sunt eu cu masa voastra"...ATÂÂÂÂŢ mi-a fost....il kem inapoi "prietene,nu ma intereseaza,mie te rog sa imi aduci 2 beri si gata"....Mi-a tras săracul o privire de "te tai te feliez,cu talent te decupez"...si a plecat...ASTEPT iiiiinca 10 minute,timp in care diger cu prietenul cu care am iesit,ce sa facem...mai are roast sa stam sau platim astea si plecam?....
In cele din urma......n-ati ghicit:)).....nu nea adus nimeni nimic.Si am facut ce imi place mie in situatiile astea....Face to Face cu duşmanul:P:P.....Merg inspre "cartierul general" de unde se serveau poşircile cu cireaşa in fârf sa platesc.La poarta raiului strajuia falnic Killerul care s-a uitat urat si a inceput "acuma s-a dus cineva sa aduca 2 beri"...raspunsul meu a venit clar ca o hotarare judecatoreasca; "nu ma mai intereseaza"...am inaintat printre mirosurile de Shaorma,cartofi prajiti in ulei de motor de anul trecut si patinand gratios peste uleiul care proteja gresia de pe jos si ajung fata in fata cu un chelneruţ care ţinea mândru in mana precum statuia libertatii 2 sticle de bere...Cel mai probabil sunt % la % nesigur ca nu stiu daca erau aproximativ destinate noua:D...."Acuma va aduc berile"....eu,aprins tare dupa 30 de minute de aşteptat,ii spun "mi se rupe,nu stau eu 30 de minute ca sa aduci tu 2 beri"....Intre timp,din spate cineva ma asalta.....eeee stati linistiti,chelnerita vroia sa treaca de mine iar eu,hehe calm si amabil cu domnisoarele (sau ma mai gandesc),"da sigur pofteste"....Ii arunc si eu asa in scârba,cum fac si chelnerii de acolo cu comanda,banii pt primele 2 beri si am plecat fara sa ma mai uit inapoi:D...THE END (dar...I'll be back,promit,tot aoclo la terasa,prietenii stiu de ce)


Ce am mai patit acolo?...ok va spun assa pe scurt:
1. Am fost cu un grup de prieteni la aceeasi terasa,am comandt ceva...am stat 30 de minute si nimic,m-am ridicat eu de la masa si mam dus la chelneri care pur si simplu stateau cu mainile ba in şold ba rezemati de bar,si ii intreb "ne aduce cineva comanda sau putem pleca?" ...."da va aducem imediat...dar ce ati comandat?".....hmmm:O:O:O...e clar,nervi...."te rog cauta tu ce am comandat ca nu ma duc eu sa va iau comanda"....mai asteptam 15 minute si cand vine o chelnerita cu vreo 4-5 sucuri 2-3 ape minerale,cloricele,lamai kestii trestii..."trupă,haideti sa plecam" :)):))....pur si simplu ne-am ridicat si am plecat.Doar aveam motive sa plecam! (paguba din ce am auzit e a chelnerilor pentru ca s-a facut comanda dar nu are cine sa o achite,deci ei o achita) teoretic.

2.Asta a fost cea mai draguta faza....merg la ACEEASI TERASA cu alti prieteni si comand un Ice Coffe (cafea,lapte,gheaţă)....Vine sa ne ia comanda un pişpiric de omuleţ abia iesit in lume,timid rau de tot si scrie ce vroiam fiecare.Imi aduce tipul o lătură!Ice Coffe insemna pt el urmatoarea preparare: 2 lingurite de cafea intr-un pahar,peste pui apa,si pui 3 cuburi de gheata si il duci pe terasa (neamestecat?...neeee,normal ca neamestecat)...Gust din ea...mi se face rau...Ii dau un Buzz si vine si il intreb "prietene,ce e chestia asta?"....el deja si-a cam dat seama ca e aiurea si spune timit cu faţa de caţeluş nevinovat "nu mi-a iesit nu?trebuia sa ffaca barmanul dar era ocupat si am incercat eu"....:)):)) am inceput sa rad....si ii spun "du-te frumos si mulge vaca de dupa bar si adu 2 flacoane de lapte si muuuuult zahar! Se pare ca a stiut ce inseamna MULT si mi-a adus 2 paharele de lapte,si 4 plicuri de zahăr.Ma apuc eu acolo pe terasa sa amestec si sa torn fiecare....se uitau prietenii la mine ca nu's normal ca bag atata zahăr.Trebuia,trebuie sa ma credeti ca TREBUIA!

Cam astea au fost aventurile mele acolo.Dar mai trec eu peacolo,data viitoarea am de gand sa pun in aplicare una din cele doua replici "hotarăstete,ori merg peste drum la magazin si iau un suc si il beau la terasa si nu iti platesc nimic,ori aduci comanda in maxim 10 minute"...fie "de maine mai lucrezi aici?si daca nu?'.

Nu imi place dar totusi....e nesimtire si ţigănie ce se intampla...Spunea un vecin de al meu in drumul spre casa ca "apoi lasa ca nici ei nu au salar mare,nu mai primesc ciubuc"....ha? ciubuc?pentru ce,pentru nesimtirea asta???.....:)) ar trebui sa le cer eu bani lor:P:P...

Sa inchei cu zâmbetul pe buze,ce spune un francez un englez si un român cand vad un monument exrtaordinar? Francezul..."oooo ce manifique"....Englezul..."oooo my God,how beautiful"......Romanul..."pfoai sa-mi bag p**a ce fain îi!"=))=)) (ma scuzaţi)




Un comentariu: