Taranul contra facebook!!!

Salutare...am apucat si eu intr-un final dupa aproape 10 incercari nereusite sa fiu in rand cu lumea in ceea ce priveste fiţele netului si afisarea identitatii catre toata lumea....
Vorbesc aici de facebook,poate ca nu e bine ca fac reclama dar asta e,daca tot fac am sa amintesc si de hi5 si daca e sa imi inchida cei de la netlog contul,tot respectul!
Spuneam ca...miam facut si eu cont...Aminteam intr-un blog ca tăranii si-au bagat internet si pe mess cand intra par super destepti.De la fundul vacii,la tastatura...de la balega,la desktop...de la grajd,la filme online...de la strigat peste gard,la dat buzuri pe mess....mai vreti? ok...de la bambilici,la counter strike in retea...de la cumparat rahat de la chioscul lu' nea Gheorghe la shoping online...de la plimbare pe deal,la navigare pe google earth...de la afisarea pe poarta "vand porci",la vanzari online pe eBay/okazii...de la ascultat casete cu Guta,la download de fisiere mp3 si clipuri...Intelegeti foarte bine! Dar se pare dragii mei ca situatia a scapat mai mult de sub control!
Ce legatura are facebook-ul si hi5 cu tot ce am zis eu?...pai de hi5 nu pot spune prea multe dar imposibil sa nu fie ce o sa zic despre facebook.Am avut surpriza sa imi fac si eu cont si sa si mearga dupa incercari nereusite,am pus cateva poze si eu ca tot omul si dai pe povestit si "vai ce imi palce poza ta" si kestii obisnuite de pe siturile de socializare.Doar ca am avut surpriza sa dau de unii care erau de pe la "coada vacii" cum am zis in termen mai duri...Apoi sa nu vedeti acolo comentarii la poze "uaaa băăăă,ce tare e poza asta băăăăă,cand mai vi băăă sa ne intalnim???". :)
Evrika!!!! Nebunie....o aparut si asta pe facebook,era ultimul loc unde credeam ca mai pot da de el...
De hi5 nu cred ca mai pot sa vorbesc...deja sunt si pe cocalari.com sau .ro nu mai stiu poze de pe hi5 cu toate ciudatenile supusi loiali ai lui Vasilica Din Tre Buci sau Florin Pipa-Zamă...
Uite asa dispare dragii mei traditia,uite asa tipul imbracat in costum popular care merge la biserica ii suna i-phone-ul in buzunar si abia asteapta sa ajunga acasa sa intre pe facebook sa ii spuna la Ghita a lu' Maria lu Capră ca so dus asară in sura cu vecina de din-jos.
No doamne ajuta si...ne-om vedea pe facebook sa vedem care mulge mai bine tauru!!!! Sanatate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu