Bateria telefonului si relatia de cuplu!!!

Mi-a venit ideea asta cand imi puneam telefonul la incarcat...si cineva m-a intrebat cat de des il pun la incarcat.Si uite asa mi-am dat seama ca relatia pe care o ai cu cineva influenteaza telefonul,respectiv cat de mult te tine bateria.De ce?
Pai logic si normal cu cat relatia de cuplu e mai roz cu atat vorbesti mai mult la telefon,deci cu atat mai mult se descarca bateria si il incarci mai des. Mai logic de atata nu exista....bine,ma pot extinde la faptul ca devi mai fidel retelei telefonice la care esti abonat,dar raman aici deocamdata (sau relatia de cuplu influenteaza factura la electricitate,ti telu mai mult in priza,sau intri pe mes sa vorbesti cu iuby si consumi curent :) Poate o sa revenim la porumbei calatori! Ce economic gandesc :)
Daca apuci o obtiune cu minute nelimitate cu iuby atunci e clar...telefonul va fi non-stop in priza,dar daca ai o relatie asa mai calma in care vorbiti de 2-3 ori pe zi si va intalniti te-ai mai scos putin.
Pe de alta parte se pare ca daca vorbesti mai rar cu persoana iubita,relatia tine mai mult...eu cel putin asa observ...cred ca din cauza ca daca vorbesti foarte des nu mai ramane nimic de discutat si te plictisesti.
Cam asta am avut de spus.Ce sa zic,macar e logic.
Sa nu va apucati sa va uitati la factura de curent sa vedeti cum arata inainte de relatie si dupa relatie ca aceasta este o metoda necercetata....vorba aia "metoda neatestata medical"
Sanatate !!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu