Te uiti in servetel?

:) asta e cel mai tare inceput de mesaj blog.Ma uitam la acel Cafe Deko pe youtube si am ras de unele faze si cam de la el recunosc ca m-am inspirat.El se referea la o faza mai dura pe care nu am de gand sa o zic acuma ci pe parcurs asa ca incep cu discutiile
INAINTE DE TOATE INGHITITI CE AVETI IN GURA,TERMINATI MANCAREA SI APOI CITITI!!! SERIOS!!!
OK: ma gandeam...toata lumea este scarbita de produsul rezultat in urma suflarii nasului in batista.Ca sa o iau mai pe ocolote....am sa zic ca se numesc ceva de genul...nu stiu cu sa zic...plm,muci ma muci :) :).Bun,vad ca toata lumea e scarbita de asta.Atunci de ce naiba cand te stergi la nas,te uiti in batista apoi o impaturi???De ce te uiti daca ti-e scarba??? :)
Cum logic ca eu am cautat o explicatie pentru asta,ar fi una destul de rationala.Se mai intampla sa iti si curga sange din nas daca tot suflii atata si logic ca te uiti sa vezi daca e ceva in neregula,altfel nu prea ai cum sa iti dai seama.Deci rezolvata intrebarea!
Mai am una.Unde naiba incap atatia in capul sau nasul unui om?? Totusi...mi-am cumparat 2-3 pakete de servetele le-am umplut intr-o zi si mam enervat si m-am dus sa ii iau un bax de 10 sau 18 pakete de servetele.Cand in sfarsit dupa 1 saptamana s-au terminat mi s-a terminat si mie raceala.Deci unde incap atatia muci? :) (mie mila de voi cei care cititi ce am scris,asta e,ori vorbim necenzurat ori nu mai vorbim).
Ceea ce nu vroiam sa va spun si nici nu intru in detalii este legat de treaba mare la toaleta. :)
Sper ca v-a placut.Bafta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu