Daca am sti tot?

Ma gandeam ce s-ar intampla daca am sti tot?daca am avea toate raspunsurile la orice?...Chiar daca nu este posibil deoarece nu avem atata minte incat sa avem toate raspunsurile,sa ne gandim ce s-ar intampla daca.
Pai dupa parerea mea ne-am plictisi.Nu ar mai fi nimic de descoperit si nu ar mai fi nimic interesant de facut.De ce? pai sa va dau cateva exemple.
1.Mergi undeva la cabana si te intrebi oare cum o sa fie. Daca sti raspunsul parca nu mai esti asa curios sa vezi cum e.Daca stii ca o sa iasa urat,logic ca nu te mai duci.
2.Oare ce se intampla daca instalez programul X?Pai daca sti ce o sa se intample nu mai esti interesat.
3.Oare ce se intampla daca accelerez cu masina pana pe la 100km/h intr-o curba? Pai daca ai sti ca o sa iti derapeze si o sa intri in parapet si te faci praf,nu mai incerci :)
Deci,dupa cum au zis si cei de la Discovery parca "daca am avea toate raspunsurile nu ar mai ramane nimic de descoperit"

Voi ce raspunsuri ati vrea sa stiti???? Raspunsul la ce intrebari?? Sanatate!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu