Anti Bucuresti?

Am auzit multe lucruri despre Bucuresteni (ziceti mersi ca scriu cu litera mare).Vreau sa ma refer la situatie pe care am auzito care e cam asa: te duci cu masina prin Buqresti si vrei sa ajungi intr-un anume loc,intrebi pe cineva iar acesta te indruma pe o directie gresita.Oare de ce?...asta ma mira.Cu ce il ajuta pe el ca te-a indrumat pe o alta ruta?...Buuuun,stiind acest lucru am facut si eu o faza asemanatoare.Eram intr-un magazin in Sibiu sa imi cumpar un hot-dog.In fata mea erau 2 piţipoance din Bucuresti care si-au luat si ele cate unul.Ma intreaba daca sunt din Sibiu...Da,sunt!...Ma intreaba: "stii cumva unde pyutem si noi sa mancam?" Mi-am dat seama ca sunt de undeva de la Sud si le spun,vazand ca aveau hot-dog in mana, "pai mergeti cu hot-dogul in fatya magazinului si bagati in gura" :). Ele imi sun "Nuuu....ma refer la un restaurant ceva!" eu: "aaa,ok,iesiti din magazin si mergeti in stanga unde scrie -The GALERY- si acolo puteti manca" (era directia corecta)...le intreb totodata "dar voi de unde sunteti?" Cand mi-au raspuns Bucuresti am inceput sa ma aprind.Am clatinat usor din cam gen :) si le spun...."aaaa,atunci puteti sa o luati in dreapta dupa ce iesiti din magazin" :) :) :) Au inceput sa se uite nedumerite la mine spunand mirate "De ce??"...am plecat adaugand "numai asa".
Ar mai fi o replica specifica lor care ma face sa le dau in cap "aaaa,apoi tu esti din Provincie?" Adica cum? provincia e mai aiurea ca capitala (scuzati cacofonia,defapt nu ma scuzati,era intentionata :) ) In fine,eu am ceva cu capitala,nu stiu de ce dar nah.
Daca cunoasteti si voi ceva situatii care implica Bucurestiul postati peaici.Respecte pt toti,mai putin... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu