RomGleza

Ce este RomGleza?...locic...o combinatie intre prapadita noastra de limba romana si eterna limba engleza.Cum suna ea? Simplu.Auziti peste tot limba asta. "Ma duc sa imi caut un JOB dar nu vreau ceva FULL TIME prefer sa gasesc ceva PART TIME". E tare pentru ca nu mai spui "ma duc la munca,ma duc la job (dupa cum zicea si Puya,sau nu te mai aranjezi sa fi la moda,acuma trebuie sa fi FASHION (sper ca asa se scrie).
Cea mai tare RomGleza am vazuto la un parc auto unde proprietarul spunea (in scris pe biletul de vanzare) ca masina lui este DIZĂL are mp3 PLEIĂR si pentur siguranta dumneavoastra nelipsitul ERBEG :) Evryka!!! :) Asta e masina pe care mi-o doream :)
Te duci sa mananci ca "impinge tava" sau "la cantina"??? Ce-i aia? de pe ce vreme sunt termenii astia? Acuma mergi la FAST-FOOD.
"Unde ai fost draga?"..."Vai!!! Am fost la SHOPPING sa imi cumpar vopsea de par sa ma faca HAIRSYLISTul meu"....Frattttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!- !
Apropo de fast-food,acolo sper ca stiti ca e lista plina de englezisme....adica SHAORMA,KEBAP (ma rog,ala e ara:).
Inca una care mi-a venit acuma pe ţeava....care a mancat vreodata "degete de peste"??? Ma gandeam eu ca nu stiti ce sunt alea...pentur ca logic si normal,sau din cate stiu eu pestii nu au degete :)...poate stiti de FISH FINGERS :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu