Un caz de NU

Salutare! Nici nu am stiut ce titlu sa ii dau la subiectul despre care verau sa va vorbesc.Stateam si ma gandeam...ca eu mai si gandesc uneori :)....la situatia in care o persoana este revoltata sau nemultumita care ti se adreseaza sub forma "Ce tie iti place ca el sa faca X lucru?"...cel mai normal raspuns la care se asteapta sa il dai ar fi "Nu,nu-mi place!"....Totsi e asa convingatoare intrebarea asta incat chiar te convinge sa spui NU chiar daca uneori ai spune DA pentru ca persoanele sunt diferite si poate ce nu-i place lui iti place tie.O sa cam puna botul cand o sa iti spuna ceva de genul: "Ce ma tie iti place ca persoana aia sa vina la tine si sa zica nush ce?" iar tu sa ii spui "DA,mie mi-ar placea.. :)...o sa il vezi :) dezamagit.
ORicum,interesant subiect,zic eu,pareri?

Un comentariu:

  1. f interesant. ai niste idei si niste convingeri -legate de banalul cotidian- la care nu oricine acorda o deosebita atentie. dar, cand cineva, cum esti tu, de exemplu, le ia in vizor, le comenteaza si le expune pe blog, cititorul parca descopera america, " asa e, ba!"..chestiile astea le stim cu totii, inlauntrul nostru, dar prea putini avem timp, rabdare sau poate inteligenta necesara sa le acordam atentia cuvenita.

    RăspundețiȘtergere