Student vs. Taxi!

Salutare.Cu totii stim din trafic cat de prosti sunt taximetristii.Ar face orice pentru o comanda.Cel mai bine este cand esti in taxi,pentru ca stii ca ajungi repede oriunde ca se baga in fata tuturor astia cu taxiul.Prioritate la pietoni nema,prioritate de dreapta nema,e doar prioritate de taxi.


Totusi intr-o dimineata ceva m-a detaerminat sa ii umplu frigiderul unui taximetrist.Era marti,aveam examen de la 8,am dormit atat de bine incat ma terzit mama la 7jumate sa ma intrebe daca nu merg la facultate.Casc ochii rapid,imi sare somnul si imi vine in minte doar numele profului.
Din pat sar direct in blugi,capul in camasa,si rapid la baie sa imi fac freza,pentru ca fara freza ma simt ca si cand nu as avea nimic pe dedesubtul blugilor.In 10 minute eram imbracat,aranjat si plecat pe usa.Intre timp "alo,neata un taxi pe strada X numarul Y" ...."bine va trimitem,o zi buna"
Astept 5 minute,si merg putin mai in fata ca sa il intampin sa scurtez timpul.Vad taxiul comandat ii fac semn sa opreasca,si boul trece mai departe si merge spre alta strada.WTF???? Ba prostalaule,aici baaaaa.....se intoarce si ii fac iara semn,sar in sus...nimic,tipul ma vede si merge mai departe si iasa din carter.Era si 45,la 8 intram in examen,m-am ars!Face ce face si iara il vad..."pai fututi..." si ma pun ca un erou in mijlocul drumului iesindu-mi coarne din cap infruntand loganul galben.
Loganul galben imi trage cu "ochiul" si opreste,merg deschid usa si...."neata?".S-o credeti voi. "Ce dracu faci? iti fac semn si tu treci aiurea,du-ma rapid la facultate"! El: "Vai scuza-ma tu aveai comanda pe strada X numarul Y? ca mi se parea ca tu esti ca mi-ai facut semn dar nu eram sigur".Uaaaai,draci peste draci.Era clar,ziua buna se cunoaste de dimineata si e clar ce ma asteapta.Examen,adio.Ne vedem la toamna ca e mai cald!
Cum totul era aiurea dimineata aia,era o coada imensa,abia se taraia loganul.inchid ochii sa ma calmez.Ajung la facultate la si 57 de minute,in 3 minute am urcat 4 etaje,cand ultimul coleg intra in sala am ajuns si am intrat.A fost noroc chior.
La catedra statea eroic stapanul rulmentilor si rotilor dintate.15 minute imi trag sufletul si ma apuca...transpiratii,parca de-odata imi era foame,parca imi era sete,parca nici eu nu stiu ca toate starile le-am avut.Dupa 3 ore scap si eu de examen,culmea,luat:X Era clar,nimic nu imi mai putea strica ziua daca examenul ala era luat.
Urata traeba.Ziua buna se cunoaste de dimineata.Dar se mai intampla si cate o chestie de genul acesta.
Si cam asta a fost marea aventura cu taxiul de dimineata.Prin asta it ipoti da seama cat de valoros e timpul.Si 3 minute din viata ta pot face diferenta intre "a fi" sau "a nu fi".Grija mare si bafta multa sau cum spune un om celebru din undergroundul facultatii "Sanatate multa si fericire indelungata"!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu