Cati prieteni ai pe facebook!

Salutare.E aproape miezul noptii si inainte sa ma arunc in pat pentru ziua de maine mai arunc un ochi pe facebook la chestii si persoane pe care nu le cunosc neaparat.Vad ca sunt din jurul orasului,de pe ici pe colo dar deodata casc ochii.Ma uit la cati prieteni are o anumita persoana: aproape 3000 de prieteni :O:O:O Cum draq???????


Si iara ma intreb...ba cum draq sa ai atatia? Si toti aia ai tai ii vezi in fiecare zi pe strada? Care e treaba cu atatia prieteni? Eu am un amarat de 500 si ceva de prieteni acolo dar pe majoritatea ii cunosc si stiu cine sunt si ce e de capul lor.
Si stau si ma intreb.Ce trebuie sa faci pentru a avea atatia prieteni pe facebook?? Si concluziile sunt devastatoare.Avand in vedere ca eu ca baiat nu prea am ce sa ma uit la un profil de baiat,ma uit,logic,la un profil al unei fete si vad mii de prieteni.Si intrebarile curg in mintea mea.Cat de pasarica o fii?? Sau sta toata ziua pe facebook si da cereri de prietenie in prostie?? Sau face 2-3 poze cu un sutien ROZ si lenjerie cu aţă in fund si sar toti N.F.D.H.H-ii dand cereri de prietenie ca poate poate o pun si ei de o ciorba offline??
Nu ai cum sa ai atatia prieteni din moment ce nebunia asta cu facebookul a aparut acum 1-2 ani.Acuma pana si vaca lu nea Gheorghe din grajd are profil de facebook,intr-o relatie cu stapanul....ce fel de relatie....depinde de ce-i face nevasta lu' Gheorghe....sau ce nu-i face.


Si ma uit mai atent,bun,are peste 3000 de prieteni....si ce varsta are?...pai...16 ani.Caaaaaati??? 16?? La 19 ani cati prieteni va avea si cat de sparta va fii? Trist:( 
Cred ca secretul unei prietenii pe facebook,sau a unei "lipeli" e sa cauti persoane care nu au asa multi prieteni.Stii asa ca fata nu isi face reclama,ca e la locul ei,ca nu stie multa lume despre ea ce face,si tot asa.Ar fi ce mai logic.
Dar si daca apuci sa te lipesti de tipa cu 3000 de prieteni,din aia poti fi sigur ca 100 de baieti iti vor da cerere si tie ca sa vada cat esti tu de mare si tare fata de ei si cat de mult sa te bubuie.Nu mersi.Nu imi trebuie Măria Lu' Toţi!!!!
Si ceva normal ca toate pitipoancere au mii de prieteni.Ia aruncati o privire si faceti o comparatie intre o fata pe care o stiti calumea si o piti.Care dintre ele cati prieteni are?
Parca imi aud imediat comentarii "dar eu am 2384 de prieteni si nu sunt pitiiiii".Mda bine,atunci de ce te stie toata lumea? 
Sanatate!

Un comentariu: