Sa invatam sa vorbim Romaneste!

No seus draga! respectiv Buna ziua/seara stimati cititori ai acestui articol!
A aparut o relama la tv legata de "esti obo,nu sunt plicti...brb".Adica e genul de reclama in care se mentioneaza ca lumea a uitat sa vorbeasca cum trebuie.Ma gandeam sa scriu articolul acesta in limbaj de "messenger".Stiu ca majoritatea cititorilor o sa cam stie despre ce e vorba dar daca apare un tata'to si citeste ce am scris si nu intelege.Asta e,ii traduci.Deci acest articol nu se adreseaza persoaneloor care nu cunosc limbajul "messenger".Bine,dar despre ce sa va scriu in limbajul asta pentru ca imi trebuie o tema...hai despre Adrian Nastase.Bun incep de jos.


Era odata seara shi ma uitam l tv shi am vazut un reportaj in kre cnv spunea k Adrian Nastase a incercat s se sinucida q un glontz :O:O:O.Normal k o fi avut el motiv pt k totzi ciudatzii fak toate ciudatzeniile :P:P:P.Normal k aqma ziarele sar d qr in sus cu fel si fel de ipoteze dintre cele mai interesante:(.Ba unu zice k e inscenare,ba k vrea sa  skpe de arest,ba fel si fel de motive.K nu mai am kef sa scriu despre asta.:-j:-j


Am mai gasit cv despre kre sa scriu :>:>:>.Tzantzari si tzantzaroaice care SUGE SANGELE poporului:-":-".Shtiu k am scris greshit,asha am vrt si nu skimb.Kldura din ultima vreme a faqt sa creask numarul intzepaturilor.Vreau s ies shi eu afara si nu pot k ma intzeapa tot kte cv.Snt plin de blande pe picioare shi pe maini de la intzepaturi.Hai s zik k e shi o parte buna in asta,am sange dulce.Doar sunt un dulce nu?:X:XAqm kteva zile a treqt pe strada pe l mine un avion:O:O:O.Asha credeam.Dfapt era un kmion q o turbina mare kre imprashtia o substantza cik impotriva tzantzarilor.A mers-nu a mers,ca eu ink am mai tras q ei :((:((.Deci alegetzi,haine lungi contra tzantzarilor sau muritzi d kld,haine scurte si intzepaturi.Amin! D semne nu mai vb ( :*:* :X:X:X :D:D:D)


Cam asa se vorbeste pe mess.Asta tinde sa ajunga o obisnuinta pentru ca eu cel putin si in smsuri scriu asa prescurtat si aiurea.Nu de alta dar din economie de spatiu.
Cred ca ar fi cazul sa ne revenim si sa scriem cum am fost invatati la scoala de cand eram mici.
Bafta!


PS: merita urmarit omul asta...e genial!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu