Plimbare la zoo

Salut prieteni.
Banuiesc ca ati iesit din casa zilele astea si v-ati copt putin la minte la soare.Daca e si weekend si e si cald inseamna deobicei un singur lucru,relaxare.Cum?....gratare,strand,plimbari prin padure,pe la munte,oriunde afara din oras.
Asa ca m-am conformat si eu si mi-am luat aparatul foto in spinare si am purces spre grajdurile de la zoo sa mai arunc un ochi printre tarcuri.
Inainte desigur,am dat un telefon sa nu merg eu asa de nebun singur,o vecina a spus "prezenta" si am si gonit spre zoo.
Mai vad cate un zebru,cate o scroafa mistreata,camile,ursi lupi,lei,serpisori.
Apropo de zebre,mereu m-am intrebat..."Zebra e alba cu dungi negre sau neagra cu dungi albe?" Spre fericirea mea am ajuns si la un raspuns...DA! 
Stim probabil toti ca lumea e plina de papagali,oriunde mergi cineva face pe papagalu',asa ca am avut ocazia sa ii vad intr-un tarc.L-am vazut si pe Marele Alexander.
Din lacul cel albatru patru ochi sclipeste,ce sa este oare? este doua peste...Alaturi de pestii din lac o inalta scuipatoare face senzatie printre cei care se dau in barci.
Nu am stat sa calculez numarul de barci de pe lac in momentul acela.Instinctul meu de afacerist vedea doar incasari pe lac,astfel ca pe lac in acel moment erau in jur de 120 RON/jum ora.Aia da afacere.Ca sa va spun si numarul,erau 8 barci.
Pe alee a fost odata ca niciodata,si inca mai e (minune) un stejar multisecular.Varsta lui era de aproximativ 600 de ani.Ma rog,600 de ani avea si cand eram mic,probabil si peste 100 de ani tot 600 de ani va avea.
Ma mir ca nu a fost popa si cu tiganul cu joagarul sa taie copacul pana acum.Dar a avut cineva grija sa marcheze locul cumva.Pe scoarta copacului apare un petec cu plasa si cu ciment ca sa astupe cred o gaura din el.Eheee,doar romanul e inventiv.N-am surprins petecul acela in poza dar stiu despre el ca e imposibil sa nu iti atraga atentia cand treci pe langa.
Oricum atmosfera era superba.Lumea manca cate o inghetata,statea la o bere rece,un suc,o apa minerala,ca orice ieseala.Lipsea doar o shaormarie care ar fi prins bine.
Partea cea mai buna e ca erau si multi biciclisti.Bicicleta devine acuma pe vara cel mai bun mijloc de transport prin natura.Este amenajata o pista pentru biciclisti prin padure din parcul SubArini pana la intrarea la zoo.Bravo!
Pentru a vedea live cum e vremea pe la zoo sau daca e lume,pe situl primariei sunt webcamuri printre care unul din ele este amplasat la Zoo,respectiv pe linkul de mai jos (asta daca nu a dat vreun destept cu piatra in el)!
Live Webcam Zoo
Recomand o iesire seara sau dupamasa,mai ales ca pentru pretul de 2lei (elevi/studenti) 3lei (adulti) nici nu se merita sa stai in oras.Drum bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu