2 melodii,si turneul!

Pfff...ma intreaba lumea de unde am atatea materiale pentru blog...am ajuns să mă întreb si eu de ce scriu atâtea bloguri si nu mai iau si eu o pauză...pot scrie si 2-3 pe zi...trebuie sa iau o pauza.Dar nu pot.Trebuie sa scriu pentru ca imi place.
Stateam azi si ma gandeam cand am fost acum ceva timp intr-un club pentru ca trebuia sa cânte Delia Matache si avea o prietena invitatie si "hai alex vii?" si normal ca nu puteam refuza o bâţâială:D...Am zis ok asa fericit si am mers in club dar pe drum mi-am adus aminte da...habar nu am cine naiba e aia?:)).Am zis vreo cantareaţa,asta e,mai mult merg pentru distractie nu pentru ea.Ce-i drept a venit numai pe la 2 noaptea cand eu eroic mi-am luat haina pe mine croindu-mi loc prin perdeaua de fum si m-am trimis acasa:P.Asta e.
Mă gândesc la urmatoarea chestie....se intampla de la o zi la alta sa apara câte o trupa de romani cu nume elglezesc pentru că e la modă nu? Adica te numesti Gheorghe Chiloţaru si iti iei un pseudonim gen "WC Deejays" si gata,scoţi 2-3 melodii,apari pe la toate radiourile,adica dai ceva bani sa iti puna piesa pe repeat (ripit,daca nu ai inteles) in winampul lor si toata ziua lumea asculta "WC Deejays" de dimineaţa până seara,adică: "toată ziua,toată noaptea,ce că*at" (asta apropo de trupa de mai sus).Ooooo,si asta nu e nimic...lasi o saptamana pâna melodia ta ajungă ringtone la telefoanele ciumpalacilor,dupa cum spune idolul meu Mircea Badea,si te pui pe turneu. Investesti ceva bani intr-o poza pe care initial vroiai sa o pui pe facebook si faci din ea un poster.Normal,dupa ce daca esti fata iti astupi cosurile apărute după atâta lipsa de....si ridurile cu galeata de fond de ten amintita in alt blog:)).Si gata posterul.Pui cativa studenti frecatori de menta care ar face orice sa nu invete pentru restante,sa te puna cap de afis pe toţi stâlpii din oraş,noaptea bineinteles,pentru ca e mai putina lume si sa nu rupă cineva afisele pana dimineata.Măcar sa ai satisfactia ca 10 ore ai stat pe stâlp!Iti anunti prezenţa intr-un club cât mai select,mai pui si bilete la intrare sa îţi iasă si ţie ceva,si cand ţi se scoala apari acolo in club si speri ca toata lumea sa te ridice in slăvi pentru cele 2 melodii pe care le ai. "Wow frateee,asta e tipa/tipul care a cantat toata saptamana la radio,moamaaa ce tare"...eh pe draq.
E un del de cocălăreală si aici.Ah si in lumea manelistilor e la fel,cum apare Vasilică DinTreBuci,duşmanii mei sa moare de ciuda,cica laca cihi cea pac am pus-o de un club.Doar că aici esti intâmpinat mai eroic intr-un astfel de club.Aici nu sunt Dj,doar Dj Winamp de pe un laptop unde stă nenea 3/4 cât camera mea si apasa cu detetul mic pe "B" ca să nu apese 4 taste fragile cu "degeţelele" lui steroizate.
După ce ajungi acasa si intri pe net ce faci?Iţi pui la status ca "WC Deejays va iubeeeeeeeesc!"...Gata tu ţi-ai atunci scopul si lumea e mulţumită.
Încep sa mă tem de un lucru.De ceva vreme la un radio,nu dau nume dar este sinonim cu "doua puncte steluţă :*:*:*:*:*" tot cânta un nene gras.Cred ca ştiţi voi melodia aia cu "Uuuuuundeva peste curcuuubeuuuuuu:))"  "Soooooomewhereeeee,over the rainbowwwwww?????" .Are un nume ciudat,ceva cu "hyzkiolovitzwy".Oare o sa cante si el intr-un clubuleţ ceva??Pfoai ca daca va fi sa gasesc un afis cu el pe un stâlp promit sa îl urc acici pe blog.Baftă!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu