Smiley a luat maxim?

A fost odata o Duminica,frumoasa foc si asa de insorita incat nu te lasa inima sa stai in casa pe asa o vreme.Asa ca mars la Mall ca o sa fie concert Smiley.


Deasupra spitalului de dâng-dâng,oameni cu dereglari psihice,aparea mandria adrealului: Vf.Suru,Vf.Negoiu si toate celea.
Si ca sa trec direct la subiect spun ca personal nu imi place Smiley.De cantat canta ok,are fani destui deci se poate lipsi de mine dar nu e genul meu de muzica pe care prefer sa o ascult.De cand am ajuns intr-o statie de autobuz sa merg si eu ca omul civilizat cu transportul in comun,vad o gasca de 3 fete care asteptau doua chestii...pe a 4-a si autobuzul.Hi-hi-hi ha-ha-ha mai cade de la etaj o nuca pe jos,si vine buzul.In buz alte cateva fetite disperate ca la 15 ani.Uiiiii,merg la Smiley!


Ajung la locul stabilit,incepe concertul,lumea e in deliiiiir...uaaaaa.....ceau-ceau-ceau la tot facebook-ul si stau si eu si ma uit calm,linistit,fara sa ma agit.
Incepe nenea :) sa cante,vine in fata scenei,inimile fetelor palipteaza,pleaca in spate,se calmeaza fetele.Canta el ce canta acolo,si incepe sa cante melodiile altora,pe care totusi el le-a compus,deci e de bine.


De unde pana unde maxim Smiley? Din cauza nesuferitelor disperate care i-au pus capac.Vazand ele ca :) canta alte melodii, hai cantă si "ai se eu te pego".Intr-o pauza intre melodii incep fetele sa cante.Smiley se uita nedumerit "imi pare rau,nu cant melodiile altora".Gata,fapta a fost consumata,morcovul e la locul lui! Mai canta :) o melodie si pleaca; fara "ceau Sibiu" , "adio".Nimic! Cineva zicea ca a zis,dar in jurul meu lumea era revoltata ca nu a zis nimic.Oricum,ideea de ca s-a terminat totul prea brusc din cauza acelui "ai se eu te pego".Sincer,ma enerveaza melodia aia!


Sincer e cam aiurea sa patesti chestia asta.Adica esti cunoscut,multimea e in delir si altii canta melodiile altei trupe.Nasol

Un comentariu:

  1. cu tot respectul pentru smyly asta care este talent :))) dar cum si-a permis el sa nterpreteze si alte melodii care nui apartineau deci clar este un talent mai bine cantam eu in locul lui smyly asta si cantam asa-i romanu ca cel putin eu nus vedeta dar ma fac cunoscut:)) Bv fetelor l-ati ATACAT FT BINE:)

    RăspundețiȘtergere