E clar "Esti Copt"

A fost odata o zi ca oricare alta in care te trezesti sa mergi la munca cu creionul.Suna alarma,apesi "oprire" si aprinzi tv-ul.Auzi o stire doua trei si adormi la loc si te trezesti la 7:15 din nou.WTF!!! Intarzii la scoala.
Cea mai tare treaba din tot tambalaul asta e ca sunt COPT!
Ce mai e si aia sa fi COPT? Adica racit,varza,cu o moaca de chinuit,o lene de poti sa tai si lemne pe tine.


Ajung si eu eroic la faculta filtrandu-ma printre suta de oameni din buz,printre coktailurile de parfumuri jmechere jmechere jmechere....intru in sala "neata"...si ma uit la o colega cu fata mea de COPT!
Ea: "Ce faci fra?"
Eu: "Sunt COPT!"


Si incepe sa rada ca asa ii mai spusese un prieten acum cateva zile si si-a amintit cu placere.Toata ziua nu au mai existat semne de punctuatie intre mine si ea....cand era o virgula spuneam unul catre celalalt "E clar,esti COPT!".
Nu stiu cat de clara ar fi urmatoarea mea dilema.Sa ma dau pe medicamente sau pe ceaiuri si chestii mai "traditionale"? O pită prajita cu usturoi,un ceai de tei,stiti voi...


Ce ciudat mi se pare articolul asta..dar exista un motiv intemeiat pentru care l-am scris...sunt COPT! 

2 comentarii:

  1. deci nu esti singurul copt:)) eu stau la pat cu o teperatura de 40 de grade:) ce s afacem asta este suferim impreuna deci suntem copti si asta este trebuie s atrecem si prin deastea:)) cu respect Dj alk3n

    RăspundețiȘtergere
  2. alken la ce fata aia ... nu iti mai trebuie febra ca esti direct copt !

    RăspundețiȘtergere