Vorbesc cu iubyyyy!!!!

Ce poate fi mai interesant pe mess decat sa te dai mare la toata lista prin faptul ca "vorbesc cu iubyyy".Nu eu.Ma uitam in lista si vedeam un status care mi-a atras atentia "Vorbesc cu iubyy.Te iubesc,te ador,te...ceva continuare de manea".
Stau si filtrez printre masele chestia asta si cred ca statusul ar avea 2 roluri.Fie primul ar fi acela in care se da mare tipa ca are iuby,desi putini sunt siguri de asta din diferite motive,dar asta e,fata vrea sa se dea mare ca iubeste in speranta ca si ea este iubita manifestandu-se prin cel mai original si mai cocalar mod posibil.
A doua varrianta este aceea in care tipa avertizeaza prin status "baa vedeti sa nu intrati pe mine sa ma dati de gol la iubitul meu ca am scandal cu el si imi da papucii".Asadar varianta de protectie a reatiei impotriva potentialilor amanti ar putea ramane in picioare.
Mie unul imi este cam greu sa cred ca o fata mai poate fi asa de entuziasmata de faptul ca vorbeste cu iubyy,atat de tare incar sa isi exprime iubirea printr-un status.
Oare ce se intampla daca cineva intra pe ea si spune "ceau draga mea ce faci?".Oare ce ar declansa:>...mie imi este prea lene sa fac asta pentru ca imi cad ochii in gura.Doamne'ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu