Tie cand iti suna telefonul?

De ceva vreme pe mine ma tot fascineaza sau defapt ma dispera la culme faptul ca sunt sunat cand nu trebuie.
Hai sa incepem cu inceputul.Ai o relatie aiurea cu tiap geloasa daca nu raspunzi la telefon si crede ca ce faci cu altele si deastea,sau parinti care daca nu raspunzi la telefon fac scandal că: "ceeee,ca d'aia se numeste MOBIL sa il iei dupa tine" si crize de genul acesta.Ajungi la un moment dat sa vrei sa eviti toate porcatiile astea si iti iei la tine telefonul oriunde....vreau sa spun...chiar oriunde...dush,wc...Trist:(
Chestia cea mai tare vine cand ai la tine mereu telefonul in speranta ca daca te suna cineva sa ii raspunzi sa nu dai de una din situatiile de mai sus si sa fi gasit oriunde,doar ca...numai inciudă nu te suna chiar nimeni o zi intreaga.
Mergi frumos la magazin cu masina,iti uiti telefonul in masina pentru ca se mai intampla faci cumparaturi in 10 minute si cand revii 2apeluri si mesaj..."unde esti?de ce nu raspunzi?imi ascunzi ceva?nu mai vrei sa vb cu mine?ti-am facut ceva?"....Pfoaaaaaaaaai,te apuca toti dracii....Bine ca am telefonul la mine si in budă,ca sa fiu mai nesimtit,si cand il uit atunci ti se scoala tie sa ma suni:))

Mai trist e cand trebuie sa raspunzi la telefon cand faci...o anumita experienta intre 2 parteneri de sex opus (ce ciudat,mie nush cum sa spun "cand faci dragoste/sex" dar nu imi e cand spun "sex opus")...si se trezeste sa sune telefonul.Ai doua variante,grabesti ritmul:)) (vai de ea) sau raspunzi la tel si te opresti.Ideal ar fi sa raspunzi la tel si sa si continui si atunci sa vezi kestii amuzante. "Ceau puiu lu' mama ce faci?"..."Da bine mama uite pe acasa dau la iepuri":)):)):)) si tipa incepe sa rada....tu asculti in continuare ce spune mami la telefon "bravo draga,am vrut doar sa vad ce faci daca esti bine,vezi sa le dai destul si vezi sa nu scape vreunul si sa alergi dupa el" =))=)) "da mama mă protej...aaaa o sa am grija,ceaaau"=)).Si uite asa cand suna telefonul apar si situatii amuzante.

Poare spuneti si voi ce ati patit legat de telefoane nu doar cititi ca nu va doare mana sa lasati un comentariu!Sanatate!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu