Lipsa de ocupatie...defapt lene!

Si ma trezesc... Mana mea dreapta e impinsa de colo-colo cu mesajul "baaa,scoala-te".Ma uit langa mine,Puffy.Hot-dogul meu care rupe oasele in tine,doar un pudel cu suflet de copil de 5 ani.
"Bine ma,hai ca ma scol".El imi zice "Alex,vreau afara.casca okii la mine si ramane asa 10 secunde"..."Hai ca te scot dar vezi sa bati la usa cand te intorci ca e frig afara"...Puff: "Bine man,hai misca"
Iasa afara,mârâie de 2-3 ori de frig si intr-un minut e back.
Arunc si eu un ochi pe geam,totul ingheţat bocna.E clar,ori stau in casa,ori imi iau 10 straturi de haine pe mine.Hehe,imi iau doar 2 straturi si dau o fuga pana afara sa ma trezesc.Moaca parca imi e pleznita de toate gradele celsius,că farenheit sa stea acolo de unde e.
Waa,hai sa imi fac si eu o cafea de dimineata.Mananc inainte,imi fac o cafea,ma uit la unul din cei nu stiu cate sute de pesti innoata prin acvariile mele,sunt ok,caldurica,temperatura apei 23 grade,afara la fel...dar in pardea cealalta de 0.Urât!
Deschid conserva laptopului,nenea Win7.Hai sa traiesti,conectare la net,ce mai e pe facebook,pe mail,pe blog,pe okazii,pe ebay...si ce sa mai fac? Sambata am examen. Sambata? Esti prost? Neeee,n-am kef sa invat,e prea frig afara si caldura din casa ma moleseste.Am chef sa dorm.
Hai sa mai scriu un blog ce are,ca doar imi place sa fac asta.Pe mess lumea abia se dezmorteste ca e 11doar.
Unde imi e telefonul? Ah,prin pat,pe dupa pat,pe sub pat.Hai sa il caut ca poate m-a sunat cineva.Il gasesc fericit dau sa vad..... ce?....:(....nimic.Am murit? Nimic,nimic?
Off:( si de fiecare data cand il uit pe undeva ma trezesc cu 6 apeluri pierdute....2-3 mesaje "de ce nu raspunzi"..."daca nu raspunzi in 5minute ma arunc de pe turnul sfatului intr-un caminon de gunoi"....Primit:10:30....vazut 11:00.Prea tarziu:)):)) Se impute treaba....
Vaaaai,si ma uit in stanga pe birou...."Rezistenta Materialelor,Protectie Anticoroziva,Tehnologia materialelor"....ce-s alea? Eh ghici.Nu vreau sa le vad.


Ce fac deseara?As bea o bere?As bea un suc?As iesi afara la o plimbare? Habar nu am.Astept o chemare ca eu m-am saturat sa chem,pentru ca "imi pare rau omu',trebuie sa fac curat in gradina sa nu vada mama ca aseara a aterizat un OZN cu oameni roz".Auch....bine sa zicem ca "te inteleg".Probleme cu fi-capul.Stai acasa si cloceste-ti singur ouale din frigider.


Puffy,ce faci ma?...statea in pat,deschide numai un ochi de parca ar fi zis "esti prost?nu vezi?mi-e lene"
Mda,abia astept amiaza,de ce? mi-e foame si am chef sa fac ravagii prin frigider.Se anunta planuri mari.O crumpana prajita? Ce sa-i fac...nu-s gospodin.Chiar,trebuie sa invat sa gatesc cate o ciorba un fel 2 mai consistent cum face mama:X:X că....am o varsta si cine stie ce tanti o sa o cheme "Doamna CrazyRocker" :)):)) si parca vad ca zic "tu iubita mea scumpa si draga,mi foameeeee"...."ia dreaga 10 lei si du-te mananca la meniul zilei,ce-mi zici mie?"....:( "bine iubito,cum spui tu (tu'z ceapa ta)" :))...vorba porcariei de reclame (adica cu porci) "comenteeeeezi?"





Ceva imi zdrangane prin buzunare,sunet de bani.Dau un search in buzunar si dau de ceva marunti,eh,hai ca ii pun la conserva ca cine stie.Am o chestie,o cutie din aluminiu de la un parfum si mai arunc acolo maruntii ca sa nu imi stea in cale,deschid ala,nu mai am unde sa ii bag.Uai cati euroi acolo.5 bani 10 bani 15-25 de bani...Ridic ditamai conserva cu maruntis si avea vreo 2kg,e ceva.
Imi arunc iara fundul pe net,mi-e sete.
Suc nu am azi,am ceva apa minerala cu sirop de visine :X O bunaciune naturala,nu alta.Si beau,si beau,si imi place.
"Alexx,iara vreau afara"...."bine ma puff,hai iara afara ce nu fac eu petru tine".Si iasa puff afara si vad ca sta.Ma duc in gradina,zapada de 30cm,si el se juca acolo."Bravo,ma".
Si.....atat,ajunge!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu