Uaaaa,ce caine dragut,musca?

A dat caldura dragi prieteni.Ni se topeste sufletul in sfarsit dupa cele 25 de grade de sub 0 cat au fost zilele trecute,si cica va mai urma,dar nu despre asta vreau eu sa imi tocesc unghiile pe tastatura.
Probabil il cunoasteti pe Puffy.E cel mai periculos animal din curtea mea,ma intrece chiar si pe mine.

Se invarte si el prin curte sau prin casa si isi face treaba de caine,mananca,latra,doarme,se joaca.
Vine azi o mini-vecina la mine,adica o vecina sub varsta standard,mare iubitoare de pufosenii.Cand il vede isi schimba faţa.Incepe sa urle ca din targ din spate de la "1 leu,orice produs 1 leu"....."uaaaaaaaaaaaaaaaa".
Stau de-o parte atacat ultrasonic de frecventa inalta a vocii ei si ma intreb "ce ai fatăăăă?".Aflu si eu ulterior care era problema.Era doar fascinata de Puffy.Vine la mine "ceau Alex.ce cateluş furmos,muşcă?"
Hmmm,ce e cu intrebarea asta?
Ma scobor eu de la cei 170cm pana la 100 cm atras fiind de...forta grafitationala si ii spun ca un tata unui copil: "stimata vecina,cainele e....caine...are dinti...dintii ii are ca sa muste...in concluzie musca....pardon muşcă!".
Sau intr-o varianta mai putin logica: "logic tu,ca de-aia are dinti"
Atata a fost,deja simtindu-se ca intr-un film de groaza,vecina se baricadeaza in spatele unui om protector...adica eu.Cainele dorind sa rupa tot,dupa ea.Tipete,urlete.
Ma uit la vecină,putin speriata...ma uit la puffy,chef de joaca.E clar.La cum il stiu eu pe asta pufos,ii cam plac lui copii si nu se lasa pana nu ii da o limba la mini-gagică.
Ca doar,cui nu ii plac fetele.Suntem masculi amandoi,nu?Arghhhhh....
Deci musca,daca are chef,si nu prea are! Lamuriti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu