Plimbare rapida la curmatura

Salut!


Am vesti bune.In momentul acesta in care imi tocesc unghiile la tastatura afara ploua dupa ce nu am mai vazut H2O din cer de saptamani intregi.Temperatura a scazut cat sa ma faca sa stranut daca ies in pantaloni 3/4.

In urma cu 2-3 zile ma gandesc sa ies si eu la o plimbare cu prietenii.Masina era dispoonibila si am zis hai sa mai invart si eu volanul prin oras.Vorbesc cu prietenii la telefon si propun ideea sa dam o fuga la Curmatura.Stiu ca e o combinatie de cur+matura dar e defapt o zona dupa satul sau comuna Rasinari.Recunosc ca nici nu stiu daca e sat sau comuna dar nu ma intereseaza momentan.
Rezolvat,am uploadat o patura si d-ale gurii urma sa luam de la un magazin si asta este,am plecat.
Prin oras ma straduiesc sa gasesc locuri de parcare,asa ca m-am nimerit pentru 10minute intr-o statie de autocare unde am stat de paza langa masina sa nu mi-o ridice pe sus si sa ma suga de bani.
Dupa ce ne-am aprovizionat cu seminte la greu,bere (dar nu pt mine :( din motive soferistice) si suc.Am plecat spre Rasinari.Aceleasi gropi,acelasi drum cand deodata nu mai dau in gropi si vad asfalt proaspat turnat.WOW! minune,dar nah,denivelarile erau tot aceleasi,dar nu era problema.Am ajuns pe intuneric.La curmatura se tinea Festivalul Tuicii si al Branzei.Ma rog,s-a tinut deoarece am ajuns seara si toata lumea de la tarabe isi facea bagajul si se pregatea pentru a 2a zi.Am mers mai sus,parcam langa o gasca de oameni mari alcoolizati,vin cu dozele de bere spre noi,se uita putin stupefiati la noi si pleaca langa focul lor.
Noi am trecut un rau si ne-am instalat langa o vatra si am plecat la cules de lemne.Cateva frunze si lemne au fost suficiente cat sa ne tina 1-2 ore pe acolo.Am facut poze la greu intr-o gramada de pozitii.Macar ai amintiri.Fiecare catarat pe unde si pe cine poate.

S-a meritat plimbarea de seara! Recomand cate o escapada de genul acesta!Have fun!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu