O chestie

Salut!

Mi-am dat si eu seama abia acum,sau poate ca trebuia sa imi dau seama mai devreme,care este lucrul care defineste orice obiect care nu are nume.Vreau sa spun ca atunci cand vreti sa folositi un obiect dar va scapa numele acestuia il inlocuiti cu un cuvant universal.
Cuvantul ala universal este CHESTIE!


Mergeam azi la cumparaturi feminine...cercei,portofele,oja,treburi cu care nu am de-a face eu.Asa e cand mergi la cumparaturi cu fete.Daca esti si cu persoana iubita ai pus-o.Taci si inghiti.Cand ti se cere parerea "iuby,e frumoasa asta?" tu te uiti crucit fara sa intelegi defapt ca Frumosul Masculin nu este la fel cu Frumosul Feminin.Dar incerci sa dai un raspuns "mmmmmdaaaa".

Mai mergi de colo-colo si iti aduci aminte ca ai vazut mai demult O CHESTIE care se invartea si avea pe el NISTE CHESTII.Desigur,tu sti cum arata,dar cel de langa tine incearca sa isi imagineze orice CHESTII numai ce trebuie nu.Nici nu are de unde sa stie ce inseamna pentru tine O CHESTIE cu mai multe CHESTII.

Cand ajungi la locul stabilit realizezi ca Einstein care e esenta unei CHESTII.CHESTIA aceea era un suport rotativ care avea pe el mai multe perechi de ochelari de soare.
Asadar: O CHESTIE=suport rotativ de ochelari
MAI MULTE CHESTII= perechi de ochelari.
In veci nu as fi ghicit asa ceva.
E ca atunci cand ai tai te trimit sa ii aduci AIA de ACOLO de sub ALA.Te duci si nici in ruptul capului nu sti ce e CHESSTIA AIA de ACOLO de langa care ALA?!?!?!?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu