Inspiratia manelelor

Salutare!
Avand in vedere faptul ca mintea mea se gandeste la multe minuni in decursul unei zile obisnuite azi mi-a mai trecut una prin cap.Ma gandeam de unde gasesc oare manelistii atata inspiratie pentru a scoate manele de pe o zi pe alta?Coincidenta face sa imi sune telefonul.La ringtone aveam cea mai tipica melodie din perioada aceasta...e vara,cald,deci "eu vara nu dorm" cantata de stiti voi cine.
Gandesc cu voce tare si spun "doamne fereste sa apara o manea cu chestia asta".Si asa mi s-a aprins beculetul.La o cautare pe youtube era imposibil sa nu gasesc asa ceva.
Oribil,hidos,incredibil,jegos,penibil...si asa mai departe.
Asadar toata cocalarimea urmareste ce se asculta foarte des in muzica comerciala - scuzati cacofonia,dar nu am de gand sa modific - si rapid,imediat apare maneaua.Sunt o gramada de astfel de convertiri are melodiilor comerciale in manele.


Mai tineti minte sigur "Ai se eu te pego"
Asa.Cum vine asta tradus in "manelareste"? 
EPIC!!!

A fost odata ca niciodata o meldie numita "temptation" cantata de Arash si Rebecca.Ma uit rapid pe net si vad ca are peste 13 milioane de perechi de ochi care au ascultat melodia.
Dupa acest succes rasunator a aparut si maneaua!
Toate ca toate dar eu ma cam prapadesc de ras aici.
Acuma la moda e "Minim Doi"
Hai cu maneaua ca manelele ucide!

Nu imi vin in minte acuma alte melodii facute la fel.Daca aveti ceva cunostinta de asa ceva puteti lasa un comentariu si o sa il iau in considerare,pentru ca asa ceva merita sa vie vazut si comparat.
Sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu