Minunea de 3 zile...

Fratee de cand nu am mai scris in blog cate ceva.S-au dus vremurile alea in care scriam zi de zi.Nu o fac pentru ca nu am materiale pentru ca stiti bine ca daca vei casca ochii ai ce vedea peste tot.Sunt si eu ocupat cu prostiile mele ca intotdeauna si nu prea mi-a mai ramas timp.
Ca subiect in articolul asta am sa va povestesc despre cum de obicei o minune nu tine mai mult de 3 zile.Nu am stat sa numar exact cate zile trec din momentul in care sa spunem ca te simti bine si totul e al tau si esti in al 9lea cer dar un lucru e sigur.Imediat trece si iara te urci pe pereti si iei toti sfintii din calendar.
Ma tot inteb de ce trebuie sa se intample cate o chestie nasoala? Daca este sa fim paranoici vom crede ca mereu tot raul se intampla numai mie.Te uiti la altii in jur si nu ii vezi plangandu-se de ceva,cel putin nu prea tare, si te apuca invidia.Normal ca si tu vrei,de ce doar altii sa o duca bine si tu tragi dupa tine ditamai crucea.
Care o fi scopul? Dupa mintea mea asta gaurita de toate minunile,cred ca se intampla cate o chestie care sa te darame cateva zile ori pentru ca Dumnezeu e sus si vede in cazul in care ce stii ce ai facut si nu trebuia fie pentru ca sa nu te inveti cu prea mult bine si sa te maturizezi si tu.Dar atunci astia mari trecuti de prima tinerete au probleme tot pentru a se maturiza? Nu prea merge.Cat sa te tot maturizezi?
Adevarul este ca ce nu te ucide te face mai puternic.Lumea cred ca asa se curata de cei slabi care nu stiu ce sa fac intr-o situatie critica si deschizi la ora 5 tv-ul si vezi acolo care e rezultatul pe la stiri.
Nu iti ramane de facut decat sa fii realist si mai bine te astepti la ceva rau decat la ceva bun.Sincer mai usor suporti o chestie nasoala sa ti se intample si sa o prevezi decat sa te astepti la ceva rau si sa ti se intample ceva bun.Pfff,te bucuri mult mai tare atunci.
Dragii mei,mai bine incercati sa fiti putin mai duri cu ceea ce vi se intampla rau pentru ca ati putea trece mai usor peste,decat sa stati a va plangeti de mila.Sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu