Cozile de la magazine!!!!

Salutare dragi cititori.Nu stiu cum patiti voi cand stati la rand fie sa cumparati ceva fie sa platiti ce ati pus in cos la un supermarket sau magazin,dar eu parca le patesc pe toate si deja nu mai suport si am inceput sa fac urat ca ma calca pe nervi.Frate merg si stau la coada ca tot omul "civilizat" (sau ce a mai ramas civilizat in el) sa platesc si in fata mea dau de tot felul de ciudati.Ba vanzatoarea de la casa de marcat nu gaseste garantia pentur psodusul X si stau de imi vine rau pana pleaca sa o caute prin depozit,ba i s-a terminat rola si isi intreaba colegele de la alte case ce sa faca si iara stau ca prostul aiurea incercand sa nu am un temperament...coleric...ba un cumparator lasa produsele pe banda si merge pana in fundul surii ca a uitat sa mai cumpere o sticla de ulei si....ati ghicit,iara stau,stau,stau....!!!!!
OOOOOOooooo,si faza interesanta este scrisa si in "legile lui Murphy" spune ca "mereu coada cealalta se misca mai repede".Asta e cat se poate de adevarat.Testat pe pielea si nervii mei 100%.Merg frumos la casele de marcat care desi sunt vreo 6,functioneaza doar 2....Ma uit la ambele randuri si ma pun unde sunt mai putine persoane...merg acolo si numai de al dracu cand mai este o persoana in fata mea.....atunci se intampla miracolul..."mi s-a terminat rola la casa de marcat si s-a blocat"..."nu gasesc garantia,asteptati va rog sa merg pana in depozit sa fac alta"...etc!!!! :)....

Toate astea desigur au si un final,mai ales daca esti vanzatoare si dai de un client "nemultumit" ca mine.Cine nu ar fi cand i se intampla toate astea.Asa ca merg dragii mei cititori la casa de mercat unde am observat ca o vanzatoare abia se misca,parca era adormita...stau,stau,stau...si in sfarsit ajung si eu aproape de casa de marcat in fatza mea fiind o persoana.Vad ca abia se misca si incep "domnisoara puteti va rog sa va miscati mai cu curaj si mai repede ca stam aiai de atat vreme"....tanti se uita la mine,ma vede revoltat si tace....ajunge la mine....imediat mi-a scanat produsele :) am platit si doamne'ajuta! Se pare ca m-a cam tinut minte ca de fiecare data cand ma vede se uita lung la mine si vorbeste foarte frumos :) poate prea frumos :) :)

Alta data dupa atata stat la coada am vazut un produs care se regasea expus la vanzare doar in vitrina si trebuia cerut la casa.Era vorba de un set de acumulatori AA de 2400mAh.Merg la casa si cer setul ala...incepe si cotrobaie pe la ea pe la casa de marcat si imi scoate vreo 3-4 seturi de acumulatori...si logic...niciunul de care trebuia....Da tanti alarma sa keme ajutoare.Imi spune "puteti astepta va rog aici langa casa de marcat pana va aduce setul,ca sa pot incasa de la restul persoanelor?"...eu ma uit senin si cred ca putin rosu :) si spui "NU!! eu sunt la rand,mie trebuie sa imi incasati"...face tanti o fatza de superioara si zice "dar de ce sunteti asa revoltat?"...eu: "pai pentru ca habar nu aveti ce vindeti in magazinul asta"...dupa 15 minute (pe ceas) de cand am fost la casa,mi-a adus cineva setul de care trebuia si vanzatoarea deja satula de mine m-a intrebat "asta e? :) " eu: "daaaaa :) in sfarsit".
Alta faza era cand am fost intr-un supermarket mai mare (nu dau nume ca cine stie ce se intampla) si dupa ce strabat 2000 de metri patrati si cumpar ce vroiam merg la casa si un cod de bare nu se vedea su nu putea sa il scaneze si imi spune "puteti merge sa luati un alt produs?"....cand am auzit,normal ca mi-a trecut keful de tot :)...si am zis scurt "NUUUUU!"...saraca vanzatoare se uita la mine mirata,asteptandu-se sa merg imediat si mi-a zis "pai codul acesta nu se vede bine si nu pot sa il scanez"...la care eu normal ca nu pot sa tac: "pai nu e vina mea ca puneti produsele aiurea pe rafturi.Aveti angajati asa ca puteti sa ii trimiteti pe ei,eu de aici nu plec sa mai stau odata la casa"....Vanzatoarea a tacut si dupa 2-3 minute apare un angajat cu alt produs si vanzatoarea a scapat de mine :).... :) nebunul de mine :)!!!

Mna....merita sa faci urat cand dai numai de kestii deastea???Eu nu stiu de ce dar de fiecare data patesc asha,nu doar la un magazin,la mai multe...mereu alta coada merge mai repede desi sunt mai multi oameni,mereu cand ajung aproape de casa de marcat ceva trebuie sa se intample.Urmatoarea miscare pe care vreau sa o fac este sa am produse pe banda si daca e sa se intampla nush ce prostie iara si sare vanzatoarea cu gura,sa las produsele acolo si sa plec...dar....ies si intru iara si ma pun la alta casa...sa vedem ce face atunci cu produsele :). Pe ei si pe mama lor :) :).Dupa ce ca preturile sunt si mari mai dai si de adormiti la casa...Asa ca cel puternic supravietuieste :).Verificati si voi kestiile astea!Bafta!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu