Pocaniti crestini

Neata lume!In sfarsit am mai scris si eu un articol pe blog.Despre ce e asta? E cam despre acel "om al dracului" care il propovaduieste pe Dumnezeu pe unde merge si in realitate e un hot nenorocit cu moaca de ingeras.
Imi iau intr-o dimineata secera si o plasa si merg la adunat iarba la iepuri.Care nu stiti secera este o unealta mortala ca cea din imagine cu care poti aduna iarba si alte treburi si daca nu esti atent iti culegi degetul de pe jos.
Intamplarea face ca in timp ce mergeam sa ies din curte sa latre cainele ca si cand ar fi cineva la poarta.Numai bine.Ies,ma intampina doua chestii,doamne,fiinte...cum sa le zic.Ma vad cu secera in mana si imi spun "Sunteti optimist cu privire la viitorul nostru?"....haaaa??? arunc o privire rapida vad BIBLIA.E clar,spiridusii de la sfantul regat nu stiu care.
Incepe sa imi faca o incantatie din Timotei,ma uit la ea si ii spun ca nu am nevoie de persoane care sa imi arate calea spre Dumnezeu,El insusi mi-o arata si trebuie sa o simta fiecare.Asa ca sa ma scuze ca am treaba.Doamne ajuta si au plecat.Cealalta tanti,putin mai neagra la fata nu prea spunea nimic,doar dadea din cap "yeah baby,true"....


Asta imi aduce aminte de alta faza interesanta cu Liviu Rebreanu.
Mergeam cu un prieten prin oras,ne opresc 2 baieti plini de energie dumnezeiasca care ne invita la un film moca pe strada Liviu Rebreanu.Stiti cum sunt romanii,tot ce e moca e bun,asa ca ne-am hotarat sa mergem.Ne uitam la filmul Narnia.Cu aia 2 copii care se ascund intr-un dulap si ajung in alta lume in care animalele vorbesc si un leu a facut nu stiu ce sacrificiu,etc.La final incepe....Ca Dumnezeul nostru ne cheama spre pocainta,ca ne vrea la el,haideti sa mergem...Am cascat ochii si ne-am speriat putin.Nu prea e genul meu sa fiu luat pe sus de oamenii astia.
Vreau sa fiu lasat in pace cand e vorba de credinta.Eu o am pe a mea,tu pe a ta,eu ti-o respect pe a ta,tu faci la fel si gata.


Doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu