Banca te vrea!

Stim ca Romania e plina de banci,farmacii si shaormerii peste tot pe unde te uiti.Azi va povestesc cum e cu bancile din experienta proprie din seara asta.
Eram bine mersi ieri la facultate si primesc un tel....raspund....o gagica amabila de la banca "*** Banca pt Locuinte" dar nici cu una nici cu doua imi spune "Buna seara,domnul Alexandru? Va sun la recomandarea prietenului dvs Mihai care va recomandat ca fiind o persoana foarte sociabila si as vrea sa va cunosc personal daca se poate"....Eu raman asa blocat putin la telefon,wtf,cum adica si ii spun care e treaba? "Vreau doar sa va cunosc,cand putem stabili o intalnire?" Si imi face programarea ziua urmatoare la un sediu al bancii.Mda,ok bine ce sa zic,iam spus ca vin.
Ma gandesc mutl la kestia asta.De unde si pana unde cineva de la banca vrea sa ma cunoasca personal?? O fi vazut filme xxx cu secretare si vrea sa incerce si ea sau care e invarteala ca nu miroase ceva a bine.
Dar pana la urma incep sa cred ca e vb de o strategie ca sa atraga clientii ca sa le suga...banii ce credeai!
Il sunt pe prietenul care ma reconandat si imi spune ca vrea sa imi rpezinte o oferta de cont de economii,bla bla bla...Clar! Asta e adevaratul motiv.
Deci au puso cu mine.Nu doresc nimanui sa ii fiu client,fie la fast-food fie la banca.Ajung acolo,lumea amabila....hai ca incep si eu sa dai din mine politetea ca sa fiu si eu un Don Juan.Apare gagica,se uita la mine,ma uit la ea,eu o stiam ca era din liceu de la mine,ea nu ma stia...Am luato la intrebari asa ca de la "dumneavoastra la dumneavoastra".In fine,vine alt angajat sa ma mute la scaun cu o presupusa "doirectoare" iar eu pe tonul "away ce comoara" martusisesc profund "ce onoare pe capul meu"!:))
Deja o luam pe ulei si incepeam sa ma simt mintit cu faza ca imi ascundeau adevaratul motiv.
Incep o discutoe cu tanti directoare.Femeie calumea,din popor,ce sa zica si ea,sa se faca placuta clientului sa ii intre sub piele.Ca doar fiind la randul ei anjajata la banca imi dau seama ca nu vroia sa ma cunoasca asa doar.Imi spune ca adevaratul motiv al intalnirii este sa ne cunoastem.Ma uit asa la ea si pe limba incerca sa iasa "inteleg,insa daca vreti sa ne cunoastem mai bine,ar fi mult mai frumos sa alegem un cadru mai putin profesional,un vin fiert,o maslina,o cafea" :)) Dar n-a iesit.
Dupa ce stau cu ambele domnisoare ***'iste (*** fiind banca dar nu dau nume,se termina cu R) la povesti vreo jumatate de ora si imi demonstreaza ca ma inteleg perfect cum de altfel fac cu toti clientii scoate arsenalul.Fabulosul Cont de Economii cu 25% prima de la stat si bla bla.Buna oferta nu zic nu,dar ma deranjat ca a lungit-o in halul asta desi stiam de ce sunt acolo.
Dupa ce imi prezinta oferta incearca sa ma convinga sa semnez nush ce.Doar ca...mam dus decis sa nu semnez nimic.Si iam spus "imi cer scuze dar nu semnez nicio cerere pentru nimic".A incercat sa ascunda ofticarea si a trecut mai departe la povesti.Imi cere tanti directoare sa ii dau nota pt pretatia ei pt ca vrea sa faca cariera din asta,din vanzari...i-am dat 9,ma intrebat de ce? Atat ia fost...eu ii spun frumos ca a trebuit sa ascunda totul sub pretextul ca vrea sa ma cunoasca.Zice "da,ne cunoastem nu?" Eu: "mda,pacat ca daca nu am dat semnatura prietenia se incheie aici,prietenia nu se rezuma la o semnatura" :)) 
Vai de ea cu cine s-a pus...a zis "va trebui atunci sa incheiem conversatia aici pentru ca deja ma simt jignita" :)) Heheeee....nu puneti voi mana pe banii meeeei:)) Iam zis ca daca vreau sa aplic planul lor o sa ma interesez si o sa aplic,pana atunci nu ma gandesc la asa ceva.Ne-am multumit de povesti si am plecat!
Tare nu??? Ce fac bancile astea din oameni,nu mai stiu cum sa puna mana pe banii fiecaruia.Aveti grija ce faceti si mereu cititi ceea ce scrie cu litere mici pe documente."Ce este scris cu litere mari este anulat in ce scrie cu litere mici". Sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu