Ce votez pe 9 Decembrie???

Salutare dragi cetateni cu drept de vot!

Vine 9 Decembrie si dupa alte cateva zile vine sfarsitul lumii.Sau poate ca sfarsitul lumii de pe 21.12.2012 este prevestit de alegeri.

In 22 de ani fiecare "jmecher" a demonstrat ca in Romania trebuie sa tragi cu dintii si sa minti ca sa ajungi la putere,sa promiti tot ceea ce sti ca nu poti face la 21 de milioane de oameni,sau 18 milioane ca parca ei se iau in considerare cu drept de vot.....
Acuma pe 9 Decembrie chemarea naturii ne imbie cu cizme electorale,calendare cu "votati in numele Domnului",cani de plastic si umbrele.Fiecare incearca sa cumpere votul cu produse cu pretul pana in 10 lei,ca mai nou asa e legea.

A 1000-a oara imi e o sila de candidati de nu mai pot.Am primit un calendar,am rupt prima foaie ca era bineinteles cu "votati nu stiu ce" si am vazut ca nu mai erau alte tente electorale asa ca l-am pastrat,ca nah,e calendar,ma bate Doamne Doamne.

Si daca imi e sila de toti candidatii,eu pe 9 Decembrie ce fac? Am stat si m-am gandit si am gasit o portita ca sa aleg si ce vreau eu ca sa fie bine,si sa imi si exprim dreptul la vot pt care au murit zeci de mii de oameni.Daca merg si anulez votul ce are? Adica vreau sa votez,dar nu vreau sa fiu mitit iar si iar si iar....
Asta inseamna ca mergi la vot,dai buletinul sa ti-l valideze sa nu stiu ce,iti da foaia si stampila si mergi in cabinele de vot.Acolo PUI STAMPILA...dar nu pe candidati ci in afara.Ori pui sstampila pe fiecare candidat,ori pui odata in afara lor,dar sa fie stampila acolo.Daca nu pui stampila la numaratoare o poate pune cine vrea pe ce vrea pe votul tau.Asa daca vede o stampila in afara nu poate vota deoarere vor aparea 2 stampilari = ANULAT.Asa ai votat si tu ce ai vrut (adica pe nimeni),nu ti-a luat nimeni votul,pe buletin apare ca ai votat,Doamne Ajuta!
Chiar am citit undeva urmatoarea idee: "Ce ar fi daca 51% dintre alegatori au anulat votul? nu ar trebui sa se puna alti candidati?" Sau ce s-ar intampla.Nu e vorba ca ne jucam de-a votatul,dar la urma urmei,candidatii alesi se joaca cu noi pe banii nostrii.

Sfatul meu este sa MERGETI LA VOT si sa nu ii lasati pe altii sa va ia votul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu